مقاله بررسی نقش رسانه ها در توسعه گردشگری ورزشی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی نقش رسانه ها در توسعه گردشگری ورزشی دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی نقش رسانه ها در توسعه گردشگری ورزشی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی نقش رسانه ها در توسعه گردشگری ورزشی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی نقش رسانه ها در توسعه گردشگری ورزشی :
تعداد صفحات:۲۴
چکیده:
در روند پرشتاب جهانی ، رسانه ها و فناوری های ارتباطی با سرعت غیرقابل تصور پیشرفت نموده و تمام سطوح فعالیتهای انسانی را تحت سیطره خود قرار داده اند . تولیدات رسانه ای موفق می تواند تاثیر قابل توجه ای در معرفی جاذبه های کم توجه شده در مناطق با پتانسیل های گردشگری داشته باشد ، مکان های گردشگری می توانند شاهد تاثیر مستقیم یک اثر رسانه ای در توسعه فعالیت های مربوط به این بخش باشد و گردشگری ورزشی یکی از بخش های رو به رشد صنعت گردشگری در جهان به شمار می آید و کشور ما با برخورداری از امکانات و پتانسیل های لازم برای گسترش این صنعت ، شرایط بسیار مناسبی دارد هدف از پژوهش حاضر بررسی نگرش مدیران و متخصصان ورزش ، گردشگری و رسانه های ورزشی درباره نقش رسانه های جمعی در توسعه گردشگری ورزشی است. روش پژوهش بصورت تحلیلی-توصیفی وگردآوری و مطالعه کتابخانه ای بوده.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.