مقاله بازاریابی سبز(بازاریابی پایدار) بهبود موضع رقابتی شرکت نسبت به رقبا


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بازاریابی سبز(بازاریابی پایدار) بهبود موضع رقابتی شرکت نسبت به رقبا دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بازاریابی سبز(بازاریابی پایدار) بهبود موضع رقابتی شرکت نسبت به رقبا  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بازاریابی سبز(بازاریابی پایدار) بهبود موضع رقابتی شرکت نسبت به رقبا،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بازاریابی سبز(بازاریابی پایدار) بهبود موضع رقابتی شرکت نسبت به رقبا :

تعداد صفحات:۱۴
چکیده:
در طول دهه های گذشته نگرانی در مورد محیط نه تنها یک موضوع عمومی مهم، بلکه به یک موضوع بحرانی در تحقیقات دانشگاهی تبدیل شده است و با توجه به نگرانی به وجود آمده، بازار محصولات اکولوژیک در سطح جهانی در حال رشد است. بدین منظور فعالیت های بازاریابی سبز ( بازاریابی پایدار) در بسیاری از بخش های جهان در حال افزایش است و محصولاتی را به مصرف کنندگان سبز ارائه می دهند. با ورود به هزارهی سوم، افزایش پویایی و رقابت شدید میان شرکتها برای تصاحب بازار از یکسو و افزایش نگرانی نسبت به محیط زیست و همچنین مقررات دولتی و افزایش آگاهی مصرف کنندگان از سوی دیگر، بنگاه های کسب و کار را بر آن داشت که سلامت جسمانی و روانی و پاکیزگی محیط مصرفکنندگان را به عنوان عامل اصلی کسب مزیت رقابتی پایدار مد نظر قرار دهند.فعالیت های بازاریابی سبز در بسیاری از بخش های جهان در حال افزایش است و محصولاتی را به مصرف کنندگان سبز ارائه می دهند، این فعالیت ها اثر مهمی بر افزایش دانش مصرف کننده و تغییر نظر مصرف کنندگان به خرید محصولات سبز دارند. از این رو در این مقاله به مفهوم بازاریابی اجتماعی پرداخته ایم و سپس به تبیین مفهوم بازاریابی سبز، سیر تکاملی و چالش های آن پرداخته و در پایان برای اجرای مؤفق آن راهکارهای عملیاتی ارایه نمودیم. این مقاله ضمن بیان فرآیندهای سبز سعی در توضیح تأثیر ابزارهای بازاریابی بر رفتار خرید مصرف کنندگان دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.