مقاله بررسی رابطه تبلیغات وپیشبردفروش با ارزش ویژه برندکارآفرینانه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی رابطه تبلیغات وپیشبردفروش با ارزش ویژه برندکارآفرینانه دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی رابطه تبلیغات وپیشبردفروش با ارزش ویژه برندکارآفرینانه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه تبلیغات وپیشبردفروش با ارزش ویژه برندکارآفرینانه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی رابطه تبلیغات وپیشبردفروش با ارزش ویژه برندکارآفرینانه :

تعداد صفحات:۲۹
چکیده:
امروزه کارافرینی دراقتصادرقابتی و مبتنی بربازار دارای نقش کلیدی است بهعبارت دیگر دریک اقتصادپویا ایده ها محصولات و خدمات همواره درحال تغییر می باشند و دراین میان کارافرین که الگویی برای مقابله و سازگاری با شرایط جدید را به ارمغان می اورد ارزش ویژه برند یکی ازمشهورترین و مهم ترین مفاهیم بازاریابی است که بطور گسترده توسط محققان و صاحبنظران بازاریابی موردبحث قرارمیگیرد ازدلایل مهم این شهرت نقش استراتژیک و مهم ارزش ویژه برند درتصمیمات مدیریتی و ایجادمزیت رقابتی برای سازمانها ومشتریان آنها می باشد ارزش ویژه برند سازمانها را قادر می سازد که علاوه برحفظ سهم بازار خود مبلغ بیشتری را نیز درازای برند خود مطالبه نمایند ازاین رو برای بسیاری ازکارافرینان مهمترین معیار ارزش ویژه برند کارافرینانه است زیرا هم یک مزیت مالی برای صاحبان سرمایه گذاری ایجادمیکند و هماینکه برای کسب و کارشان خلق ارزش می کند مقاله حاضر باهدف بررسی رابطه تبلیغات و پیشبرد فروش با ارزش ویژه ی برندکارافرینانه مطر ح گردیده است به همین منظور ضمن مروری مختصربرادبیات موضوعی پژوهش به ارایه تعاریفی مستند پرداخته و درادامه مدلی یکپارچه ازرابطه تبلیغات و پیشبرد فروش با ارزش ویژه ی برند کارافرینانه ارایه خواهد شد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.