مقاله کنترل بهینه ورود خودروهای الکتریکی قابل اتصال به شبکه PHEVs از دید شرکت توزیع


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله کنترل بهینه ورود خودروهای الکتریکی قابل اتصال به شبکه PHEVs از دید شرکت توزیع دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله کنترل بهینه ورود خودروهای الکتریکی قابل اتصال به شبکه PHEVs از دید شرکت توزیع  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله کنترل بهینه ورود خودروهای الکتریکی قابل اتصال به شبکه PHEVs از دید شرکت توزیع،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله کنترل بهینه ورود خودروهای الکتریکی قابل اتصال به شبکه PHEVs از دید شرکت توزیع :

تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
بی شک مهمترین بحث های امروزدرجلسات سران کشورهای دنیا برپایه دوعامل محیط زیست و منابع انرژی می باشد انتشاربیش ازحدگازهای گلخانه ای اثرات مضری برآب و هوای کره زمین گذاشته است ازطرفی دیگر محدودیت سوختهای فسیلی دردسترس نبودن و گران بودن آن تفکرجوامع بشری و طرفداران حفاظت ازمحیط زیست را به سمت کاهش الاینده های جوی ناشی ازسوختهای فسیلی سوق داده است درراستای این تلاش ها خودروسازان بزرگ دنیا نیز به جایگزینی خودورهای درونسوز با خودروهای الکترکیی و البته خودروهای الکتریکی قابل اتصال به شبکه برق PHEV پردخته اند البته ناهنجاریهای ناشی ازاتصال ناهماهنگ آنها به شبکه قدرت نظیر افزایش تلفات سیستم توزیع کیفیت توان نامطلوب نامتعادلی شبکه و درکل تاثیرروی طراحی شبکه برلزوم برنامه ریزی دقیق و مدیریت شده برای شارژی و دشارژباتری خودروهای الکترکیی تاکید میدارد دراین مقاله درابتدا بطور مختصرساختارخودروهای الکتریکی قابل اتصال به شبکه PHEV مزایا و معایب و بازارهای مربوطه شان مورد برسری قرارگرفته سپس با استفاده ازالگوریتم بهینه سازی ازدحام ذرات PSO به برنامه ریزی بهینه ورود این خودروها به شبکه توزیع و درواقع استراتژی کنترل بهینه زمانبندی شارژی و دشارژی خودروهای الکتریکی درجهت کاهش قله پیک افزایش دره پیک و تسطیح منحنی بارپرداختهمیشود که متعاقبا عوامل مطلوبی نظیر ازدیاد ضریب بارشبکه بالا بردن قابلیت اطمینان و افزایش سود مالی و درنهایت کاهش سرمایه گذاری شرکت های توزیع را درپی خواهد داشت

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.