مقاله طراحی کنترل کننده سیستم فرمان فعال خودرو به روش پس خوراند متغیرهای حالت


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله طراحی کنترل کننده سیستم فرمان فعال خودرو به روش پس خوراند متغیرهای حالت دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله طراحی کنترل کننده سیستم فرمان فعال خودرو به روش پس خوراند متغیرهای حالت  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله طراحی کنترل کننده سیستم فرمان فعال خودرو به روش پس خوراند متغیرهای حالت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله طراحی کنترل کننده سیستم فرمان فعال خودرو به روش پس خوراند متغیرهای حالت :

تعداد صفحات:۸
چکیده:
سیستم فرمان فعال، یکی از سیستم های ایمنی است که برای بهبود پایداری و فرمان پذیری خودرو مورد استفاده قرار می گیرد. هدف از این پژوهش طراحی کنترل کننده این سیستم است به نحوی که بتواند پایداری خودرو را به ویژه در شرایط لغزنده و بحرانی تامین نماید. برای این منظور ابتدا مدل دوچرخه ای خودرو با ۲ درجه آزادی در نظر گرفته شده و روابط دینامیکی آن استخراج گردید. سپس برای دستیابی به پاسخ دینامیکی مطلوب خودرو یک سیستم کنترلی حلقه بسته با پس خوراند از متغیرهای حالت طراحی شد. نتایج نشان می دهد که خودرو بدون استفاده از سیستم کنترلی و در حالت حلقه باز، مخصوصا در سطوح لغزنده رفتار دینامیکی نامناسبی دارد در حالیکه با استفاده از سیستم کنترلی طراحی شده، رفتار دینامیکی تا حد بسیار زیادی به رفتار مطلوب نزدیک شده و میزان خطا به سمت صفر میل می کند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.