مقاله نقش مولفه های کیفیت خدمات بر رضایت مندی مشتریان بانک کشاورزی استان مازندران


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله نقش مولفه های کیفیت خدمات بر رضایت مندی مشتریان بانک کشاورزی استان مازندران دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله نقش مولفه های کیفیت خدمات بر رضایت مندی مشتریان بانک کشاورزی استان مازندران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله نقش مولفه های کیفیت خدمات بر رضایت مندی مشتریان بانک کشاورزی استان مازندران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله نقش مولفه های کیفیت خدمات بر رضایت مندی مشتریان بانک کشاورزی استان مازندران :

تعداد صفحات:۱۴
چکیده:
هدف همه موسسات خدماتی از جمله بانک ها ارائه خدمات مناسب و مورد رضایت مشتریان است. از آنجا که سازمان های ارائه دهنده خدمات مالی و به ویژه بانک ها در حیطی با محصولات غیر متمایز فعالیت می کنندف کیفیت خدمات در انها به عنوان اولین سلاح رقابت شناخته می شود. این مقاله با هدف بررسی نقش مولفه های کیفیت خدمات بر رضایت مندی مشتریان بانک کشاورزی انجام شده است. این مقاله بر حسب هدف کاربردی و بر اساس شیوه گردآوری داده ها توصیفی از نوع پیمایشی است. جامعه آماری مشتریان بانک کشاورزی استان مازندران و نمونه آماری از طریق جدول کرجسی مورگان محاسبه شده است. ابزار مورد استفاده پرسشنامه بوده که بر اساس مدل پاراسورامان ۵ بعدی موارد محسوس، پایایی، پاسخگویی، همدلی و تضمین در بین ۴۰۰ نفر از مشتریان مورد مطالعه و بررسی قرار گرفته است. برای آزمون پایایی پرسشنامه میزان ضریب آلفای کرونباخ پرسشنامه ۰/۹۲۴ محاسبه گردیده است. در این مقاله برای آزمون فرض ها و امار استنباطی، از روش های آماری و آزمون های متفاوت با استفاده از نرم افزار های SPSS استفاده گردید. نتایج حاصل از آزمون فرضیات پژوهش با استفاده از آزمون پیرسون نشان دهنده آن است که بین مولفه های کیفیت خدمات و رضایت مندی مشتریان بانک کشاورزی رابطه معناداری وجود دارد. نتایج حاصل از آزمون فریدمن برای تعیین اهمیت مولفه ها، نشان می دهد که از دیدگاه مشتریان بانک کشاورزی به ترتیب عوامل محسوس دارای بیشترین اهمیت و پاسخ دهی و مسئولیت پذیری، پایاییف همدلی و تضمین در اولیئت های بعدی قرار گرفته اند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.