مقاله نقش و جایگاه ارزش های انسانی در دوره جدید بازاریابی با تاکید بر تولید ملی و اقتصاد مقاومتی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله نقش و جایگاه ارزش های انسانی در دوره جدید بازاریابی با تاکید بر تولید ملی و اقتصاد مقاومتی دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله نقش و جایگاه ارزش های انسانی در دوره جدید بازاریابی با تاکید بر تولید ملی و اقتصاد مقاومتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله نقش و جایگاه ارزش های انسانی در دوره جدید بازاریابی با تاکید بر تولید ملی و اقتصاد مقاومتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله نقش و جایگاه ارزش های انسانی در دوره جدید بازاریابی با تاکید بر تولید ملی و اقتصاد مقاومتی :

تعداد صفحات:۲۲
چکیده:
با شروع بحران اقتصادی آمریکا در سال ۲۰۰۸ میلادی و در پی آن سرایت به کل جهان، مشتریان نگرشی متفاوت به بازار پیدا کرده اند. آنها با رویکردی محافظه کارانه در بازار حضور دارند. دیگر نحوه تعامل با مشتری با روش های قبلی بازاریابی مزیت رقابتی محسوب نمی شود. ارائه ارزش های کارکردی و احساسی به مشتریان لازم است ولی کافی نیست. بنابراین ورود به دوره جدید بازاریابی با رویکرد معنویت محور در دستور کار بازاریان قرار دارد. آنها دیگر به انسان به ابعادی فراتر از قبل نگاه می کنند. انسانی که علاوه بر ذهن و قلب دارای روح و روان نیز هست. باید در جهت راه یابی به آن حوزه گام برداشت. لزوم توجه به این موضوعات متاثر از تغییرات شدید صورت گرفته در سه حوزه مختلف می باشد. اول ظهور رسانه های اجتماعی و گسترش ارتباطات افقی مشتریان با هم که منجر به بالا رفتن انتظارات از بازار شده است. دوم موضوع جهانی شدن که جهان را به محیطی امن و سالم برای زندگی بشر تعریف می کند. و سوم اینکه رشد اجتماعی جوامع بشری منجر به ظهور انسان های خلاق در این جوامع شده و این تکامل جوامع، نیازهای سطح بالای انسانی را در بازار نمایان ساخته است. همچنین در کنار این امر، چالش های جوامع بشری به عنوان هدف آتی بازاریابی دوره جدید تعریف شده اند. در این خصوص دولت ها و شرکت ها به سوی مفید بودن برای جوامع در کنار سودآوری بنگاه اقتصادی خود حرکت می کنند. توجه به بعد روح و روان انسان در شرق عالم و به خصوص کشور ما به همراه ارزش های معنوی، بستری مناسب برای ظهور و رشد دوره جدید بازاریابی را مهیا کرده است. و بنا به تقارن آن با وضعیت خاص اقتصادی سال های اخیر که متاثر از تحریم های وضع شده می باشد، می توانند با هم افزایی و با حمایت از کار و سرمایه ملی در مسیر اقتصاد مقاومتی راه حلی برای چالش های کشورمان باشند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.