مقاله پروتکل مسیریابی مبتنی بر مکان بر اساس اتوماتای یادگیر در شبکه های موردی بین خودرویی VANET


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله پروتکل مسیریابی مبتنی بر مکان بر اساس اتوماتای یادگیر در شبکه های موردی بین خودرویی VANET دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله پروتکل مسیریابی مبتنی بر مکان بر اساس اتوماتای یادگیر در شبکه های موردی بین خودرویی VANET  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله پروتکل مسیریابی مبتنی بر مکان بر اساس اتوماتای یادگیر در شبکه های موردی بین خودرویی VANET،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله پروتکل مسیریابی مبتنی بر مکان بر اساس اتوماتای یادگیر در شبکه های موردی بین خودرویی VANET :

تعداد صفحات:۱۷
چکیده:
مسیریابی در شبکه های بین خودرویی به دلیل سرعت بالای وسایل نقلیه، بخش بندی شبکه و ویژگی های محیط شهری کاری چالش برانگیز است. این ویژگی ها سبب پایین آمدن عملکرد در پروتکل های قدیمی می شوند، این پروتکل ها برای کاربردهای MANET مناسب می باشند. مسیریابی در این شبکه ها خود به چند دسته تقسیم می شوند که یکی از مهمترین آنها مسیریابی مبتنی بر مکان میباشد. پروتکل های مسیریابی مکان-گرا، که عمدتاً بر اساس مسیریابی نقلیه ای هستند، برای شبکه سیار و کاملاً پویامناسب تر هستند. در این مقاله یک الگوریتم مبتنی بر مکان براساس آتوماتای یادگیر جهت مسیریابی در بزرگراه ارائه شده است.در این الگوریتم، مسئله مسیریابی بین خودرویی در یک سناریوی واقعی در گراف تصادفی مدل می شود به طوریکه لینک هایتعریف شده، وزن تصادفی در لبه های گراف دارند. وزن تصادفی لینک ارتباطی، مدت دوام مورد انتظار آن لینک می باشد. در چنینشرایطی، مسیر ساخته شده با ماکزیمم وزن مورد انتظار، پایدارترین مسیر در شبکه است. در ادامه، یک الگوریتم آتوماتای یادگیر برایانتخاب لینک های با پایداری بیشتر مطرح می شود. هدف از ارائه این الگوریتم، پیدا کردن پایدارترین مسیر در برابر تحرک میزبان است. سپس در پایان، الگوریتم پیشنهادی را با الگوریتم های GPSR و DGR مقایسه کرده و با توجه به نتایج به دست آمده مشخص می شود که طول عمر مسیرهای ایجاد شده در الگوریتم پیشنهادی بهبود قابل توجهی را نسبت به دو الگوریتم دیگر داشته است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.