مقاله بازاریابی کسب و کار کوچک از طریق شبکه های اجتماعی ، مطالعه موردی : فیسبوک


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بازاریابی کسب و کار کوچک از طریق شبکه های اجتماعی ، مطالعه موردی : فیسبوک دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بازاریابی کسب و کار کوچک از طریق شبکه های اجتماعی ، مطالعه موردی : فیسبوک  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بازاریابی کسب و کار کوچک از طریق شبکه های اجتماعی ، مطالعه موردی : فیسبوک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بازاریابی کسب و کار کوچک از طریق شبکه های اجتماعی ، مطالعه موردی : فیسبوک :

تعداد صفحات:۱۸
چکیده:
در این مقاله سعی بر آن است تا به بررسی کسب و کار ها کوچک و استفاده از بازریابی به وسیله شبکه های اجتماعی و به طور خاصفیسبوک و همچنین استفاده از شکل جدید بازرایابی در این عصر به عنوان بازاریابی الکترونیک پرداخته و تاثیر شبکه های اجتماعی برمباحث تجارت الکترونیک به خصوص بازاریابی الکترونیک مورد بررسی قرار گیرد. و سرانجام از بین شبکه های اجتماعی مختلف برایبازریابی به عنوان مطالعه موردی به تجزیه و تحلیل شبکه اجتماعی فیسبوک به عنوان یکی از مهمترین ابزار بازرایابی در عصر فناوریاطلاعات می پردازیم. .به همین منظور در ابتدا و در مقدمه شرح مختصری از تجارت الکترونیک،بازاریابی الکترونیک و شبکه های اجتماعی و کسب و کارهای کوچک و وضعیت آنها بیان شده است.پس از آن استفاده از شبکه های اجتماعی به عنوان گرایشی جدید در بازاریابی الکترونیکیمطرح شده است سپس انواع شبکه های اجتماعی به اختصار توضیح داده شده و در آخر نیز به بیان بازریابی از طریق فیسبوک به عنوانمعروف ترین شبکه اجتماعی پرداخته ایم.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.