مقاله بررسی اثر ریسک و کیفیت خدمات بر وفاداری مشتریان در بانکداری اینترنتی (مقاله مروری)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی اثر ریسک و کیفیت خدمات بر وفاداری مشتریان در بانکداری اینترنتی (مقاله مروری) دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی اثر ریسک و کیفیت خدمات بر وفاداری مشتریان در بانکداری اینترنتی (مقاله مروری) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی اثر ریسک و کیفیت خدمات بر وفاداری مشتریان در بانکداری اینترنتی (مقاله مروری)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی اثر ریسک و کیفیت خدمات بر وفاداری مشتریان در بانکداری اینترنتی (مقاله مروری) :
تعداد صفحات:۱۴
چکیده:
با پیشرفت تکنولوژی در زمینه بانکداری اینترنتی در ایران، راههای حفظ و جذب مشتری در اولویت تحقیق قرار گرفتند. مشتریان ووفاداری آنها مهمترین عامل در حیات بانکها هستند. اگر بانکی میخواهد در زمینه حفظ مشتری موفق باشد باید عوامل زیادی را درنظر بگیرد. یکی از این عوامل موثر، کیفیت خدمات است. خدمات ارائه شده باید نوعی حس اعتماد و آسودگی خاطر در مشتریایجاد کند تا وی را به استفاده مجدد از آن ترغیب کند. همچنین ریسک ادراک شده توسط مشتری یکی دیگر از عوامل تاثیرگذاردر وفاداری مشتری است. در این مقاله به بررسی تحقیقات انجام شده در این زمینه پرداختیم. تحقیقات حاکی از آن است کهکیفیت خدمات دارای ابعاد " است که همگی در وفاداری مشتری نقش بسزایی دارند. همچنین ابعاد " از ریسک ادراک شدهتوسط مشتریان در بانکها نیز در وفاداری آنها موثر است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.