مقاله به کارگیری روش های داده کاوی جهت مدیریت دانش مشتریان:رویکردی جهت صرفه جویی در زمان و هزینه(مطالعه موردی:بانک مهر اقتصاد)


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله به کارگیری روش های داده کاوی جهت مدیریت دانش مشتریان:رویکردی جهت صرفه جویی در زمان و هزینه(مطالعه موردی:بانک مهر اقتصاد) دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله به کارگیری روش های داده کاوی جهت مدیریت دانش مشتریان:رویکردی جهت صرفه جویی در زمان و هزینه(مطالعه موردی:بانک مهر اقتصاد)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله به کارگیری روش های داده کاوی جهت مدیریت دانش مشتریان:رویکردی جهت صرفه جویی در زمان و هزینه(مطالعه موردی:بانک مهر اقتصاد)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله به کارگیری روش های داده کاوی جهت مدیریت دانش مشتریان:رویکردی جهت صرفه جویی در زمان و هزینه(مطالعه موردی:بانک مهر اقتصاد) :

تعداد صفحات:۱۲
چکیده:
با افزایش رقابت بین بنگاه های کسب و کارازجمله صنعت بانکداری مشتری توجه به جایگاه او وارتباط با اواهمیت ویژه ای یافته است ازاین رومدیران و تحلیل گران سازمان ها به دنبال روشهایی هستند که با صرف کمترین زمان و هزینه دانش پنهان نهفته دربین حجم عظیم داده های برجای مانده ازتبادلات اطلاعاتی و دانشی سازمان بامشتریانشان را استخراج نمایند و به کمک این دانش ارزشمند گوی سبقت را ازرقیبان بربایند و درجهت رضایت هرچه بیشتر مشتریان گام بردارند دراین مسیر به دلیل حجم بالای داده ها استفاده ازروشهای سنتی و دستی و بهکارگیری روشهای آماری موجب هدررفت زمان و هزینه بسیاری خواهد شد بویژه درنظام بانکی مشتری نقش بسیارموثری درمسیر نیل به اهداف سازمان ایفا می کند این نقش دربانکهای خصوصی بسیار مورد توجه قرارگرفته و مطالعات و فعالیت های ویژه ای را به خود اختصاص داده است دراین تحقیق سعی داریم با استفاده ازابزار بروز و قدرتمند داده کاوی و الگوریتم های خوشه بندی دانش نهفته دراطلاعات موجود درپایگاه داده های حاصل ازتعاملات بانک و مشتری را استخراج نموده و ازآن جهت اخذراهبردهای مدیریت ارتباط با مشتری بهره گیری نماییم

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.