مقاله بررسی تاثیر عنصر محصول آمیخته بازاریابی بر افزایش فروش شرکت آب معدنی کوهرنگ مطالعه موردی شهرستان شهرکرد
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی تاثیر عنصر محصول آمیخته بازاریابی بر افزایش فروش شرکت آب معدنی کوهرنگ مطالعه موردی شهرستان شهرکرد دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی تاثیر عنصر محصول آمیخته بازاریابی بر افزایش فروش شرکت آب معدنی کوهرنگ مطالعه موردی شهرستان شهرکرد کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تاثیر عنصر محصول آمیخته بازاریابی بر افزایش فروش شرکت آب معدنی کوهرنگ مطالعه موردی شهرستان شهرکرد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی تاثیر عنصر محصول آمیخته بازاریابی بر افزایش فروش شرکت آب معدنی کوهرنگ مطالعه موردی شهرستان شهرکرد :
تعداد صفحات:۱۶
چکیده:
این پژوهش با هدف بررسی تاثیر اجزاء عنصر محصول آمیخته بازاریابی بر افزایش فروش شرکت آب معدنی کوهرنگ صورت گرفته است تا با شناسایی میزان تاثیر اجزاء عنصر محصول بر رفتار خرید مصرف کنندگان و در نهایت افزایش فروش آب معدنی کوهرنگ، بتوان محصول را بر اساس نظرات دریافتی از مشتریان، تولید کرد و سهم فروش را در بازار افزایش داد .بدین منظور هفت جزء ازاجزاء دهگانه عنصر محصول مورد توجه قرار گرفت و فرضیات تحقیق بر اساس هشت جزء تنوع محصول، کیفیت محصول، طرح محصول، ویژگیهای محصول، نام و نشان تجاری)برند محصول(، اندازه محصول، بسته بندی محصول تدوین گردید .این پژوهش درجامعه آماری شهرستان شهرکرد با انتخاب نمونه ای به حجم ۰۵۱ نفرجمع آوری گردید. اطلاعات مورد نیاز پژوهش از طریقپرسشنامه ای مشتمل بر ۹۴ سوال صورت پذیرفت .پس از جمع آوری داده ها، ابتدا داده ها با کمک آمار توصیفی مورد بررسی و تحلیل قرار گرفتند که نتایج این تحلیل بصورت نمودارهای میله ای ترکیب و توزیع گروههای سنی ، جنس و تحصیلاتپاسخگویان را مشخص نمودند .سپس داده های اختصاصی بدست آمده مربوط به فرضیات تحقیق، مورد تجزیه و تحلیل توصیفی قرار گرفت تا تفسیر داده ها بر حسب فراوانی، میانگین و انحراف معیار نظرات پاسخگویان مشخص گردد به منظور آزمودن فرضیاتتحقیق از آزمون ضریب همبستگی پیرسون، آزمون دوجمله ای و رگرسیون چند متغیره استفاده گردید که در نهایت فرضیات هفتگانه پژوهش مورد پذیرش واقع شدند . با توجه به اینکه تمامی هشت فرضیه تحقیق مورد پذیرش قرار گرفتند لذا مشخص گردید که تنوع، کیفیت، طرح، ویژگیها، برند، اندازه، بسته بندی با افزایش فروش شرکت اب معدنی کوهرنگ رابطه مستقیم دارند که بر اساس جزئیات بدست آمده برای هر یک از هفت متغیر مورد بررسی، پیشنهاداتی برای بهبود روند فروش ارائه گردید
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.