مقاله استراتژی بازاریابی برای تحول درصنعت بیمه و استراتژی شرکت های بیمه برای فروش بیشتر


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله استراتژی بازاریابی برای تحول درصنعت بیمه و استراتژی شرکت های بیمه برای فروش بیشتر دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله استراتژی بازاریابی برای تحول درصنعت بیمه و استراتژی شرکت های بیمه برای فروش بیشتر  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله استراتژی بازاریابی برای تحول درصنعت بیمه و استراتژی شرکت های بیمه برای فروش بیشتر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله استراتژی بازاریابی برای تحول درصنعت بیمه و استراتژی شرکت های بیمه برای فروش بیشتر :

تعداد صفحات:۱۷
چکیده:
فروش بیمه هم یک هنراست و هم یک عکم زیراچیزی را به مشتری می فروشند که قابل دیدن شدن یا قابل لمس نیست روند فروش موثربردارای چندبخش اصلی است توانایی شما برای تشخیص و سپس مدیریت هرکدام ازمهارتهای هفتگانه فروش عاملی ضروری برای کسب بیشترین درامد ممکن ازجانب شماست هنگامی که وینس لمباردی Vince Lombardi به عنوان مربی تیم Green Bay Packers یکی ازتیمهای معروف درورزش راگبی درامریکا انتخاب گردیدبه عنوان اولین کار ازخودش پرسید که چه تغییراتی را باید ایجادکند؟آیاباید بازیکنان را تغییر دهد آیا باید روند بازی را تغییر دهد یااصلا باید روند تمرینات و اموزشها را عوض کند اوباید چطور این تیم را بعدازیک سلسله شکست های پشت سرهم و سالهای بد برای فوتبال این تیم احیا می کرد؟ بیمه نقش مهمی دررشد اقتصادی کشورمادارد ماندگاری آن درگروتوجه به مشتری و تامین رضایت اوست شبکه های فروش درشرکت های بیمه براساس دواستراتژی میتوان تقسیم کرد : استراتژی فروش مستقیم و استراتژی فروش غیرمستقیم فروشی که ازشعبات شرکت های بیمه انجام میگیرد استراتژی فروش مستقیم و فروشی کهازطریق نمایندگان و کارگزاران انجام می گیرد فروش غیرمستقیم گویند این مقاله راهکارهای استراتژی فروش بیشتر را بررسی مینمیک خرید بیش ازانکه فرایندی منطقی و عقلایی باشد مبتنی براحساسات هیجانات و نیازهای ذهنی خریدار است به همین دلیل است که مزایای ناملموس کلید اقناع مشتری هستند به احساسات هرچند غیرمعقول مشتریان احترام بگذارید و درصدد شناخت و ارضای این هیجانات برایید

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.