مقاله بررسی اهمیت بازاریابی خدمات وارزیابی تطابق آمیخته بازاریابی با نیازهای مشتریان هدف
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی اهمیت بازاریابی خدمات وارزیابی تطابق آمیخته بازاریابی با نیازهای مشتریان هدف دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی اهمیت بازاریابی خدمات وارزیابی تطابق آمیخته بازاریابی با نیازهای مشتریان هدف کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی اهمیت بازاریابی خدمات وارزیابی تطابق آمیخته بازاریابی با نیازهای مشتریان هدف،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی اهمیت بازاریابی خدمات وارزیابی تطابق آمیخته بازاریابی با نیازهای مشتریان هدف :
تعداد صفحات:۲۴
چکیده:
هدف از پژوهش حاضر بررسی مفهومی بازاریابی خدمات است. با استفاده از متغیرهای عناصر بازاریابی خدمات به عنوان متغیر مستقل و رضایت مندی مشتری, تامین نیازهای بازار هدف و افزایش سهم بازار , مدل تحقیق شکل گرفته است. این تحقیق یک مقاله مروری بوده و بر اساس بررسی جامع تحقیقات انجام شده دررگذشته مدلی مفهومی را درزمینه بازاریابی خدمات معرفی نموده است. دراین پژوهش تحقیقات مرتبط ازسال ۱۳۸۶ تاسال ۱۳۹۱ را مورد بررسی قرارداده وبه جای فرضیه , اقدام به ارائه پیشنهاداتی برگرفته از روابط مورد آزمون درخصوص متغیرهای تحقیق کرده است . پژوهش حاضر می تواند در راستای نتایج حاصل از آن , به دلیل ارائه اطلاعات مفید درحوزه بازاریابی خدماتبرای محققان و بازاریان ارزشمند باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.