مقاله میم و برند دو مفهوم در هم آمیخته


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله میم و برند دو مفهوم در هم آمیخته دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله میم و برند دو مفهوم در هم آمیخته  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله میم و برند دو مفهوم در هم آمیخته،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله میم و برند دو مفهوم در هم آمیخته :

تعداد صفحات:۱۲
چکیده:
برند و برند سازی یکی از مفاهیم مهم و جا افتاده در میان مباحث بازاریابی و تبلیغات است، که تقریبا می توان گفت هیچ بازرایابی از اهمیت آن در تردید نیست. از سویی دیگر میم های تبلیغاتی مفاهیم ساده و در عین حال قابل انتقالی هستند که در مدت کوتاهی عملکرد بالایی را در تبلیغات از خود به جا می گذارند. در این تحقیق که با روش فراتحلیل صورت گرفته است، با مطالعه مقالات و کتب منتشر شده در زمینه برند و برندسازی، جای خالی توجه به اهمیت و کاربرد میم های بازاریابی دیده شده است. این تحقیق تلاش دارد تا این مفهوم مهم و پر منفعت را که در عین دربرداشتن هزینه کم و تنها با بهره گیری از انرژی ذهنی و فکری به کسب موفقیت نایل می شود را بیشتر به صاحبان بنگاه های بزرگ و به ویژه کوچک بشناساند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.