مقاله واکاوی نقش تبلیغات و رسانه ها در تبیین جایگاه ارتباطات دینی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله واکاوی نقش تبلیغات و رسانه ها در تبیین جایگاه ارتباطات دینی دارای ۲۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله واکاوی نقش تبلیغات و رسانه ها در تبیین جایگاه ارتباطات دینی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله واکاوی نقش تبلیغات و رسانه ها در تبیین جایگاه ارتباطات دینی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله واکاوی نقش تبلیغات و رسانه ها در تبیین جایگاه ارتباطات دینی :

تعداد صفحات:۲۸
چکیده:
ارتباطات جمعی نوین به منظور ارائه ی گسترده تر و مؤثرتر پیام های دینی به جامعه ی بشری دستاوردهای مهمی در پی داشته کهخود را به عنوان یکی از فرصت های به وجود آمده در موضوع ارتباطات جهانی مطرح ساخته است. مراد از ارتباطات دینی در حوزهنظریه، تلاش هایی است که در جهت تبیین و توضیح نسبت به دین و ارتباطات بیان گردیده است. منظور از ارتباطات دینی، ورود بهفضای مجازی با استفاده از ابزار و تجهیزات به منظور ابلاغ پیام های دینی است. دین اساسا دارای ماهیتی فرهنگی و ارتباطی است وهمچنین ارتباطات یک جریان است و در حقیقت دین هم از رسانه تاثیر می پذیرد و هم بر رسانه تاثیر می گذارد.ارتباطات دینی، پارادوکس سنت و مدرنیته نیست و صحبت بر سر آن است که هرکجا پیام های سنتی با ابزار و تکنولوژی های نوینتلفیق شوند، موجی از موفقیت ایجاد خواهند کرد و این بدان معناست که رسانه ها بیش از آن که مولود دین باشند به تقویت دینداریکمک کرده اند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.