مقاله رابطه بین سرمایه فکری و بازارگرایی مطالعه موردی (شرکت آلمینیوم پارس شهرستان ساوه)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله رابطه بین سرمایه فکری و بازارگرایی مطالعه موردی (شرکت آلمینیوم پارس شهرستان ساوه) دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله رابطه بین سرمایه فکری و بازارگرایی مطالعه موردی (شرکت آلمینیوم پارس شهرستان ساوه)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رابطه بین سرمایه فکری و بازارگرایی مطالعه موردی (شرکت آلمینیوم پارس شهرستان ساوه)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله رابطه بین سرمایه فکری و بازارگرایی مطالعه موردی (شرکت آلمینیوم پارس شهرستان ساوه) :

تعداد صفحات:۲۰
چکیده:
در قرن بیستم اقتصاد مبتنی بر صنعت بود . در این قرن هر شرکتی و هر کشوری که دارایی های فیزیکی و سرمایه های مادی مشهود و بیشتری داشت ، ثروت بیشتری تولید می کرد . اولین بار رتبه های مفهوم سرمایه فکری در سال ۱۹۶۹ توسط اقتصاد دانی به نام جان کنت گالبرت بیان گردید. اغلب صاحب نظران ، سرمایه فکری را به سه دسته ی سرمایه مشتری ، سرمایه انسانی ، سرمایه ساختاری تقسیم می کنند . مفهوم بازارگرایی از فلسفه مدیریتی که به مفهوم بازاریابی مشهور است ریشه گرفته است . این فلسفه سنگ بنای رشته بازاریابی بوده است . در طول سالیان مختلف تئوری پیش فرض بازاریابی شرکت ها ، فلسفه بازاریابی بوده است و محققان به دنبال اثبات ارتباط سطوح متفاوت عملکرد شرکت با درجات مختلف بازارگرایی بوده اند. داده های تحقیق توسط پرسشنامه استاندارد پرسشنامه سرمایه فکری بنیتس و پرسشنامه استاندارد بازارگرایی نارور واسلیتر استفاده شده است و روایی محتوای آن توسط اساتید مدیریت تایید شده اند . تعداد ۵۰ پرسشنامه جمع آوری شده و به وسیله نرم افزار SPSS مورد تجزیه وتحلیل قرار گرفت . این پژوهش از نوع همبستگی می باشد و نرمال بودن داده ها نیز تأیید شده است و همچنین جهت تجزیه و تحلیل آمار این پژوهش از آزمون ضریب همبستگی پیرسون و رگرسیون چند متغیره استفاده خواهد شد ..نتایج حاصله از این پژوهش نشان می دهد که رابطه مثبت ومعنی داری بین سرماه فکری وابعاد آن با بازارگرایی در شرکت آلمینیوم پارس شهرستانساوه وجود دارد. لازم بذکر است که پژوهشگردر انجام این پژوهش برای بررسی سرمایه فکری نظر بنیتس و برای سنجش بازارگرایی نظر نارور و اسلیتر را مد نظر قرار داده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.