مقاله شناسایی روش های تقویت روابط با مشتریان در نظام بانکی


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله شناسایی روش های تقویت روابط با مشتریان در نظام بانکی دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله شناسایی روش های تقویت روابط با مشتریان در نظام بانکی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شناسایی روش های تقویت روابط با مشتریان در نظام بانکی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله شناسایی روش های تقویت روابط با مشتریان در نظام بانکی :

تعداد صفحات:۱۷
چکیده:
مشتریمداری و افزایش رقابت مفاهیم جدیدی هستند که جهان امروزی را به شدت تحت تأثیر قرار دادهاند و آن را از جهان پیشین متمایز کردهاند. در چنین شرایطی بیشتر سازمانها پی بردهاند که اگر میخواهند در دنیایرقابتی کنونی بقاء داشته باشند باید به سمت مشتریمداری، جلب رضایت مشتری و خدمترسانی به مشتری حرکت کنند. در محیط کسب و کار کنونی که رقابت فزاینده و خشن از مهمترین ویژگیهای آن است، جدال بر سر حفظمشتریان موجود و بدست آوردن مشتریان جدید هر روز شدیدتر میشود. مدیریت ارتباط با مشتری یکی از ابزارهای موجود برای حفظ و نگهداری مشتریان فعلیمیباشد. از اینرو، مسئله اصلی پژوهش حاضر این است کهچگونه بانکها می توانند روابط خود را با مشتریان تقویت سازند تا از این طریق بتوانند بیشتر به خواسته و انتظارات مشتریان آگاه شوند و سعی کنند که در ارائهخدمات بانکی به این خواسته ها و انتظارات پاسخ دهند تا زمینه رضایت، حفظ و وفادری مشتریان خود را هر چه بیشتر فراهم سازند. مقاله حاضر با استفاده از شیوه ی توصیفی تحلیلی – و با بررسی مقالات موجود و تحقیقات انجامشده در این زمینه در داخل و خارج از کشور و انجام مصاحبه با تنی چند از مدیران شعب بانکهای دولتی و خصوصی، به بررسی روشهای تقویت ارتباط با مشتریان درنظام بانکی می پردازد. لذا هدف اصلی این پژوهش شناسایی روشهای تقویت ارتباط با مشتریان در نظام بانکی می باشد. در این مقاله ما پیشنهاداتی چگونگی تقویت ارتباط با مشتریان را در ارائه خدمات بانکی ارائه داده ایم.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.