مقاله کاربرد داده کاوی در مدیریت ارتباط با مشتری


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله کاربرد داده کاوی در مدیریت ارتباط با مشتری دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله کاربرد داده کاوی در مدیریت ارتباط با مشتری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله کاربرد داده کاوی در مدیریت ارتباط با مشتری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله کاربرد داده کاوی در مدیریت ارتباط با مشتری :

تعداد صفحات:۹
چکیده:
با گسترش سیستم های پایگاهی و حجم بالای داده های ذخیره شده در این سیستم ها، نیاز به ابزاری است که بتوان داده های ذخیره شده را پردازش کرد و اطلاعات حاصل از این پردازش را در اختیار کاربران قرار داد. با توجه به حجم بالای داده ها، کاربران هر چقدر حرفه ای و باتجربه باشند به روش سنتی و با استفاده از آنالیز داده ای دستی نمی توانندالگوهای مفید را در میان حجم انبوه داده ها تشخیص دهند حتی اگر قادر به چنین کاری باشند هزینه انجام آن از نظر نیروی انسانی و مالی بسیار بالا خواهد بود. بنابراین بهترین ابزار برای انجام چنین کاری استفاده از روش داده کاوی است که به وسیله آن الگوهای مفید در داده ها با حداقل دخالت کاربران شناخته می شوند و اطلاعاتی را در اختیار کاربران وتحلیل گران قرار می دهند تا براساس آن تصمیمات در سازمان ها گرفته شود. مدیریت ارتباط با مشتری به همه فرآیندهایی گفته می شود که در شرکت ها و سازمان ها برای شناسایی، ترغیب، گسترش، حفظ و ارائه خدمت به مشتریان به کار می رود. شرکت ها با داده کاوی می توانند خواسته های مشتریان خود را بشناسند و براساس آن به مشتریان خود سرویس دهند در واقع با CRM می توانند چرخه فروش خود را کوتاه تر و وفاداری مشتری به ایجاد روابط نزدیکتر و درآمد را افزایش دهند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.