مقاله کاربرد تکىیک داد کاوی در مدیریت روابط مشتری


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله کاربرد تکىیک داد کاوی در مدیریت روابط مشتری دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله کاربرد تکىیک داد کاوی در مدیریت روابط مشتری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله کاربرد تکىیک داد کاوی در مدیریت روابط مشتری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله کاربرد تکىیک داد کاوی در مدیریت روابط مشتری :

تعداد صفحات:۸
چکیده:
پیشرفت در زمینه تکنولوژی اطلاعات، بازرایابی ارتباطی را در سال های اخیر به واقعیتی انکارناپذیر تبدیل کرده است. تکنولوژی هایی مانند انبار داده ای، داده کاوی و مدیریت نرم افزار رقابت، مدیریت روابط مشتری را به عنوان حوزه جدیدی که شرکت در آن می تواند مزیت رقابتی کسب نماید معرفی نموده است. به ویژه از طریق داده کاوی، با استخراج اطلاعات پنهانی از پایگاه داده ای بزرگ، سازمان ها می توانند مشتریان ارزشمند را تعیین و رفتار آینده آن ها را پیش بینی کنند. در این مقاله سعی بر آن است تا ضمن بیان تعریف کلی از انبار داده ای، داده کاوی و مدیریت روابط مشتری، چگونگی تعامل این مفاهیم و مزایای حاصل از آن با در نظر گرفتن حریم خصوصی مشتری بیان گردد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.