مقاله بررسی رابطه ی کیفیت خدمات الکترونیکی بررضایت بیمه گذاران


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی رابطه ی کیفیت خدمات الکترونیکی بررضایت بیمه گذاران دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی رابطه ی کیفیت خدمات الکترونیکی بررضایت بیمه گذاران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه ی کیفیت خدمات الکترونیکی بررضایت بیمه گذاران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی رابطه ی کیفیت خدمات الکترونیکی بررضایت بیمه گذاران :

تعداد صفحات:۲۶
چکیده:
هدف اصلی طرح حاضر، بررسی رابطه ی کیفیت خدمات الکترونیکی بررضایت بیمه گذاران در شرکت های بیمه ای استان گیلان می باشد، زیرا در جهانی شدن تجارت الکترونیک، بالا بودن کیفیت خدمات الکترونیک کلید موفقیت هر کسب و کاری است. برای اندازه گیری کیفیت خدمات الکترونیک، بر اساس نظریه زتهامل، پاراسورمان ومالهوترا و برای اندازه گیری رضایت الکترونیکی بر اساس نظریه هونگ وونگ استفاده گردیده است. حجم نمونه به تعداد ۳۸۸ نفر از میان مشتریان شرکت های بیمه برآورد شده است.باتوجه به طرح پیش روی با استفاده از مطالعات کتابخانه ای برای درک موضوع و برای جمع آوری اطلاعات از پرسشنامه استفاده خواهد شد و برای تجزیه و تحلیل داده ها از روش همبستگی پیرسون، فریدمن و T تک نمونه بهره برده شده است. برای تجزیه تحلیل داده ها از نرم افزار آماری SPSS استفاده خواهد شد. نتایجآزمون فرضیه ها، حاکی از تأثیر کیفیت خدمات الکترونیک بر رضایت بیمه گذاراندر استفاده از بیمه الکترونیک بود و تمامی فرضیه های تحقیق مورد تأیید قرار گرفتند. در بررسی کیفیت خدمات الکترونیک از دیدگاه بیمه گذاران بعد حفظ اسرار شخصی و پاسخگویی بیشترین رتبه و بعد قابلیت اتکا، تأمین سفارش، تماس، جبران، کارآیی در ترتیب بعدی قرار دارند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.