مقاله اثرکیفیت و عدالت خدمات مالی بررضایت مشتری بانقش میانجی گری اعتماد وارزش مشتری


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله اثرکیفیت و عدالت خدمات مالی بررضایت مشتری بانقش میانجی گری اعتماد وارزش مشتری دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله اثرکیفیت و عدالت خدمات مالی بررضایت مشتری بانقش میانجی گری اعتماد وارزش مشتری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله اثرکیفیت و عدالت خدمات مالی بررضایت مشتری بانقش میانجی گری اعتماد وارزش مشتری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله اثرکیفیت و عدالت خدمات مالی بررضایت مشتری بانقش میانجی گری اعتماد وارزش مشتری :

تعداد صفحات:۱۴
چکیده:
امروزه هدف همه مؤسسات خدماتی از جمله بانکها ارائه خدمات مناسب و مورد رضایت مشتریان است. ارائه سرویسهای مناسب به مشتریان همواره به عنوان مزیت نسبی به شمارمی رود. روش تحقیق توصیفی-پیمایشی وازنوع کاربردی است. برای جمع آوری داده ها ازپرسشنامه استفاده گردیده وروایی وپایایی آن بااستفادده از روایی محتوایی وسازه وهمچنین آلفای کرونباخ مورد تایید قرارگرفته است. جامعه آماری دراین پژوهش مشتریان بانک ملت درشهرمشهد می باشد. طرح نمونه گیری احتمالی بوده ازنوع نمونه گیری تصادفی استفاده شده است. برای تجزیه وتحلیل داده ها ازنرم افزارSPSS و LIS REL استفاده شده تحلیل داده های مربوط به ۳۸۳ مشتری مؤسسات خدمات مالی، این فرضیه را تأیید می کنند که مشاهده خدمات عادلانه، اثر مثبتی بر مشاهدات فردی کیفیت خدمات، اعتماد، ارزش مشاهده شده مشتری و رضایت دارند. خصوصاً اینکه خدمات عادلانه، نقشی معادل کیفیت خدمات در تعیین ارزش ها و نگرش های مشاهده شده مشتری در صنعت مالی دارند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.