مقاله ارزیابی ارزش ویژه برند و عوامل موثر بر آن در صنعت پوشاک ورزشی از دیدگاه دانشجویان و فارغ التحصیلان تربیت بدنی کشور: مطالعه موردی، برندهای ورزشی معتبر خارجی موجود در بازار کشور


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارزیابی ارزش ویژه برند و عوامل موثر بر آن در صنعت پوشاک ورزشی از دیدگاه دانشجویان و فارغ التحصیلان تربیت بدنی کشور: مطالعه موردی، برندهای ورزشی معتبر خارجی موجود در بازار کشور دارای ۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارزیابی ارزش ویژه برند و عوامل موثر بر آن در صنعت پوشاک ورزشی از دیدگاه دانشجویان و فارغ التحصیلان تربیت بدنی کشور: مطالعه موردی، برندهای ورزشی معتبر خارجی موجود در بازار کشور  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی ارزش ویژه برند و عوامل موثر بر آن در صنعت پوشاک ورزشی از دیدگاه دانشجویان و فارغ التحصیلان تربیت بدنی کشور: مطالعه موردی، برندهای ورزشی معتبر خارجی موجود در بازار کشور،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارزیابی ارزش ویژه برند و عوامل موثر بر آن در صنعت پوشاک ورزشی از دیدگاه دانشجویان و فارغ التحصیلان تربیت بدنی کشور: مطالعه موردی، برندهای ورزشی معتبر خارجی موجود در بازار کشور :

تعداد صفحات:۵
چکیده:
تحقیق حاضر با هدف بررسی رابطه میان ابعاد ارزش ویژه برند و عوامل موثر بر آن در صنعت پوشاک ورزشی کشور است. روش تحقیق توصیفی و از نوعمطالعات همبستگی است. جامعه آماری این پژوهش را دانشجویان و فارغ التحصیلان تربیت بدنی کشور تشکیل دادند که ۶۲۵ نفر آنها بر اساس روشنمونهگیری تصادفی در دسترس تعیین شده است. ابزار گرداوری داده ها، پرسشنامه استاندارد یو و دونته (۲۰۰۱) بود که پایایی آن با استفاده از آلفای کرونباخ، ۰/۸۵ تعیین شد. برای تجزیه و تحلیل داده ها، از آمار توصیفی و استنباطی (ضریب همبستگی پیرسون و رگرسیون چند متغیره) با نرم افزار spss20 استفاده شد. یافته ها نشان داد رابطه مثبت و معناداری بین مولفه های ارزش برند (وفاداری، تدائی و آگاهی و کیفیت ادراک شده) با ارزش ویژه برند وجود دارد (۰/۵۵، ۰/۵۹، ۰/۴۹). همچنین نتایج حاصل از جداول رگرسیون، مقدار ۲R را برابر ۰/۳۹۵ گزارش می نمایند، این بدان معنی است که رگرسیون خطی تداعی برند، وفاداری به برند، آگاهی از برند و کیفیت ادراک شده، به تنهایی حدود ۴۰ % از کل تغییرات ارزش ویژه برند را توجیه میکنند و مابقی، سهم سایر متغیرهاست.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.