مقاله اهمیت وجود ۶ سیگما در مدیریت کیفیت
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله اهمیت وجود ۶ سیگما در مدیریت کیفیت دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله اهمیت وجود ۶ سیگما در مدیریت کیفیت کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله اهمیت وجود ۶ سیگما در مدیریت کیفیت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله اهمیت وجود ۶ سیگما در مدیریت کیفیت :
تعداد صفحات:۱۸
چکیده:
امروزه بهبود بهره وری یکی از مهمترین اهداف سازمان ها و موسسات می باشد. اغلب سازمان ها بمنظور افزایش بهره وری و نهایتا دستیابی به مزیت رقابتی جهت ماندگاری پایدار در عرصه تجارت جهانی، بخش وسیعی از تمرکز و توجه خود را به رفع مسائل، مشکلات و نقاط ضعف موجود در سیستم ها و فرایندهای خود می نمایند،که رویکردی منطقی و قابل قبول می باشد در این مقاله سعی شده است تا به معرفی شش سیگما۶ پرداخته و به نقش آن در بهبود کارایی و اثربخشی فرایندهای سازمان، که نهایتاً باعث افزایش بهره وری سیستم خواهد شد، اشاره گردد . شش سیگما یک روش جامع بهبود اثربخشی سازمانی است که در درون خود از ساختار، برنامه و ابزارهای توانمند مدیریت کیفیت برخوردار است. لذا ابتدا پس از اشاره به مدیریت کیفیت و سیر تحولات آن، به معرفی مفهوم و استراتژی ۶ هدف از بکارگیری و عناصر اصلی آن اشاره می شود. همچنین مزایای استفاده از ۶ و ابزارهای کاربردی در آن و نقش آن در افزایش رضایت مشتری، کاهش هزینه و ثبات قیمت محصول یا خدمات، مورد بررسی قرار خواهد گرفت. درادامه بحث به معرفی چرخه DMAIC و DMADV به عنوان ابزارهایی در جهت اجرا و رسیدن به ۶ و ایجاد بهبود مستمر در سازمان و اعضای کمیته اجرایی آن پرداخته شده و در نهایت با شرکتهای بزرگی چون G.E ، Motorola که موفقیتهایی با اجرای۶ بدست آورده اند اشاره ای خواهیم داشت و نکات کاربردی پیاده سازی آن در کشور را بیان خواهیم کرد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.