مقاله بررسی تاثیر شهرت سازمانی ادراک شده بر آگاهی کارکنان از نقششان در شهرت بانک ملی شهرستان رشت


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تاثیر شهرت سازمانی ادراک شده بر آگاهی کارکنان از نقششان در شهرت بانک ملی شهرستان رشت دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تاثیر شهرت سازمانی ادراک شده بر آگاهی کارکنان از نقششان در شهرت بانک ملی شهرستان رشت  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تاثیر شهرت سازمانی ادراک شده بر آگاهی کارکنان از نقششان در شهرت بانک ملی شهرستان رشت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تاثیر شهرت سازمانی ادراک شده بر آگاهی کارکنان از نقششان در شهرت بانک ملی شهرستان رشت :

تعداد صفحات:۱۳
چکیده:
شهرت یاوجهه سازمان یک عامل ضروری برای کسب اعتمادعمومی و جذب مشتریان می باشد و مهمترین نقش را درایجادشهرت سازمانی کارکنان ایفا می کنند زیرا آنها درتماس مستقیم با مشتریان میباشد و درجذب و حفظ مشتریان نقش اصلی را برعهده دارند دراین مقاله تلاش می شود تا تاثیر شهرت سازمانی ادراک شده برآگاهی کارکنان ازنقششان درشهرت سازمانی بررسی شود جامعه اماری تحقیق کارکنان بانک ملی شهرستان رشت می باشد که با استفاده ازفرمول کوکران ۱۹۴نفر ازآنها به عنوان نمونه آماری انتخاب گردیدند جهت تجزیه وتحلیل داده ها ازروش مدلیابی معادلات ساختاری بااستفاده ازنرم افزار LISREL 8.54 SPSS19 بهره برده شده است که نتایج حاصل ازاین تجزیه و تحلیل نشان میدهد که شهرت سازمانی ادراک شده برتعهدعاطفی تاثیرمثبتی داشته و همچنین تعهدعاطفی براگاهی کارکنان ازنقششان برشهرت سازمان تاثیر گذار باشد لیکن شهرت سازمانی ادراک شده برآگاهی کارکنان تاثیر گذار نمی باشد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.