مقاله نگاهی تحلیل بر بازاریابی عصبی به عنوان طراحی استراتژی در کسب و کار نوین
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله نگاهی تحلیل بر بازاریابی عصبی به عنوان طراحی استراتژی در کسب و کار نوین دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله نگاهی تحلیل بر بازاریابی عصبی به عنوان طراحی استراتژی در کسب و کار نوین کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله نگاهی تحلیل بر بازاریابی عصبی به عنوان طراحی استراتژی در کسب و کار نوین،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله نگاهی تحلیل بر بازاریابی عصبی به عنوان طراحی استراتژی در کسب و کار نوین :
تعداد صفحات:۱۳
چکیده:
هدف از این مقاله، تجزیه و تحلیل رویکردهای نظری و روش شناختی به مطالعه بازاریابی عصبی به منظور طراحی استراتژی های کسب و کار است. سوال اولیه بر مبنای تلفیق پیشرفت بازاریابی عصبی در حوزه برنامه ریزی استراتژیک است. روش پژوهش مورد استفاده، مروری بر مطالعه ادبیات این پدیده است. نتیجه گیری اصلی این مقاله این است که به دست آوردن اطلاعات از بازاریابی عصبی دقیق تر است زیرا نه تنها وضعیت های جامعه شناختی و روانی مشتریان، بلکه ویژگی های شناختی آن ها را هم در نظر گیرد. بنابراین علم عصب شناسی توانایی کشف بیشتر ویژگی هر گروه و بخش بازار بر مبناهای محکم تری به ما می دهد. در نتیجه شرکت قادر به توسعه ظرفیت ها و منابع با ارزش برای ایجاد استراتژی های کانونی خواهد بود.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.