مقاله بررسی تأثیر دانش محیطی، نگرانی های محیطی و نگرش های مصرف کننده بر تمایل به خرید محصولات سبز(مطالعه موردی: شهروندان شهر ایلام)


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تأثیر دانش محیطی، نگرانی های محیطی و نگرش های مصرف کننده بر تمایل به خرید محصولات سبز(مطالعه موردی: شهروندان شهر ایلام) دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تأثیر دانش محیطی، نگرانی های محیطی و نگرش های مصرف کننده بر تمایل به خرید محصولات سبز(مطالعه موردی: شهروندان شهر ایلام)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تأثیر دانش محیطی، نگرانی های محیطی و نگرش های مصرف کننده بر تمایل به خرید محصولات سبز(مطالعه موردی: شهروندان شهر ایلام)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تأثیر دانش محیطی، نگرانی های محیطی و نگرش های مصرف کننده بر تمایل به خرید محصولات سبز(مطالعه موردی: شهروندان شهر ایلام) :

تعداد صفحات:۱۳
چکیده:
افزایش نگرانی و آگاهی های عمومی نسبت به سلامت و حفاظت از محیط زیست منجر به این شده که مصرف کنندگان در خریدهای خود مسائل زیست محیطی را مدنظر قرار دهند.همزمان با افزایش اهمیت مسائل محیطی در میانمصرف کنندگان، شناخت عوامل مؤثر بر قصد و تمایل خرید آن ها به محصولات سبز توسط مصرف کنندگان ضروری به نظر می رسد. هدف این تحقیق تأثیر دانش محیطی، نگرانی های محیطی و نگرش های مصرف کننده بر تمایل به خرید محصولات سبز روش تحقیق مورد استفاده در این تحقیق، توصیفی و از نوع همبستگی – کاربردی بوده است.جامعه آماری این تحقیقشامل مصرف کنندگان محصولات سبز در شهر ایلام می باشد. برای انتخاب نمونه چون حجم جامعه موردنظر نامحدود است از فرمول کوکران استفاده شده است. و ۳۸۴ نمونه مورد پژوهش را به عنوان نمونه انتخاب نموده ایم. ابزار گردآوری اطلاعاتپرسشنامه بوده که پایایی آن با استفاده از آلفای کرونباخ ۰,۹۲ به دست آمده است که نشانگر تائید پایایی پرسشنامه موردنظر می باشد. نتایج پژوهش نشان دادند که بین دانش محیطی، نگرانی های محیطی و نگرش مصرف کننده و با تمایل به خرید محصولات تأثیر مستقیم، مثبت و معناداری وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.