مقاله شناسایی و تبیین مؤلفه های مسئولیت اجتماعی بازاریابی شرکت (مطالعه موردی شرکت های خدماتی استان یزد)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله شناسایی و تبیین مؤلفه های مسئولیت اجتماعی بازاریابی شرکت (مطالعه موردی شرکت های خدماتی استان یزد) دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله شناسایی و تبیین مؤلفه های مسئولیت اجتماعی بازاریابی شرکت (مطالعه موردی شرکت های خدماتی استان یزد) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شناسایی و تبیین مؤلفه های مسئولیت اجتماعی بازاریابی شرکت (مطالعه موردی شرکت های خدماتی استان یزد)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله شناسایی و تبیین مؤلفه های مسئولیت اجتماعی بازاریابی شرکت (مطالعه موردی شرکت های خدماتی استان یزد) :
تعداد صفحات:۱۷
چکیده:
در محیط رقابتی امروز سازمان ها، مسئولیت پذیری سازمان ها عامل اساسی بقای هر سازمانی است، مسئولیت اجتماعی یک موضوع حائز اهمیت ارزش ویژه در مدیریت جدید است، چرا که عدم توجه سازمان ها و شرکت ها به مسئولیت اجتماعی مانع از خدمت مؤثر آن ها به جامعه و توسعه و اعتبار سازمان خواهد شد .از این رو اینپژوهش به مطالعه و بررسی و تعریف مؤلفههای مسئولیت اجتماعی در شرکت میپردازد و ضمن توصیف هر یک از مؤلفهها تأثیر هر یک را در مسئولیت اجتماعیشرکت مشخص میکند. هدف از پژوهش حاضر بررسی مفهومی مؤلفههای مسئولیت اجتماعی شرکت است. جامعه آماری مطالعه حاضر مدیران و کارکنان شرکت هایخدماتی استان یزد تشکیل داده است و ۱۲۰ پرسشنامه میان مدیران و کارکنان توزیع شده است . روش تحقیق با توجه به هدف تحقیق، کاربردی و با عنایت به نحوهگردآوری داده ها از نوع توصیفی و همبستگی می باشد. همچنین به منظور بررسی تایید ارتباط بین متغیر و عوامل از طریق تحلیل عاملی تاییدی مرتبه دوم و تکنیک معادلات ساختاری با استفاده از نرم افزار ۸۷LISREL انجام گرفته است و نتایج پژوهش نشان می دهد که بین بعد مشتریان و کارکنان و جامعه با مسئولیت اجتماعی ارتباط مثبت و معنا داری وجود دارد و بین بعد محیط زیست و مسئولیت اجتماعی ارتباط مثبت و معناداری وجود ندارد. پژوهش حاضر می تواند در راستای نتایج حاصل از آن، به دلیل ارائه اطلاعات مفید در حوزه بازاریابی برای محققان ، دانشجویان و بویژه مدیران بخش خدماتی ارزشمند باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.