مقاله بررسی چالشهای کاربست فناوری اطلاعات و ارتباطات در فرایند یادگیری (با تاکید بر رویکرد سازنده گرایی)از دیدگاه مدیران مدارس شهرشیراز در سال تحصیلی۱۳۹۲-۱۳۹۳
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی چالشهای کاربست فناوری اطلاعات و ارتباطات در فرایند یادگیری (با تاکید بر رویکرد سازنده گرایی)از دیدگاه مدیران مدارس شهرشیراز در سال تحصیلی۱۳۹۲-۱۳۹۳ دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی چالشهای کاربست فناوری اطلاعات و ارتباطات در فرایند یادگیری (با تاکید بر رویکرد سازنده گرایی)از دیدگاه مدیران مدارس شهرشیراز در سال تحصیلی۱۳۹۲-۱۳۹۳ کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی چالشهای کاربست فناوری اطلاعات و ارتباطات در فرایند یادگیری (با تاکید بر رویکرد سازنده گرایی)از دیدگاه مدیران مدارس شهرشیراز در سال تحصیلی۱۳۹۲-۱۳۹۳،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی چالشهای کاربست فناوری اطلاعات و ارتباطات در فرایند یادگیری (با تاکید بر رویکرد سازنده گرایی)از دیدگاه مدیران مدارس شهرشیراز در سال تحصیلی۱۳۹۲-۱۳۹۳ :
تعداد صفحات:۲۱
چکیده:
هدف از تحقیق حاضر مطالعه و بررسی چالشهای کاربست فناوری اطلاعات و ارتباطات در فرایند یادگیری یاددهی ، از دیدگاه مدیران شهر شیراز می باشد.تحقیق حاضر در حیطه تحقیقات توصیفی جای گرفته و از نوعزمینه یابی ( پیمایشی) است. جامعه آماری تحقیق حاضر را تمامی مدیران مدارس دولتی شهر شیراز در بر می گیرد که از این تعداد، ۲۲۰ نفر به عنوان حجم نمونه مکفی با استفاده از روش نمونه گیری خوشه ایانتخاب شده اند. ابزار جمع اوری اطلاعات پرسشنامه پژوهشگر ساخته فناوری اطلاعات است که به بررسی چالشها و موانع آموزشی ، ساختاری در یادگیری و یاددهی فناوری اطلاعات برای دانش آموزان می پردازد. به منظور تجزیه و تحلیل داده ها از روش آمار توصیفی و استنباطی و با استفاده از مدل های آماریTتک گروهی،Tدو گروه مستقل و تحلیل واریانس یک طرفه به آزمون فرضیه های پژوهش پرداخته شده است. نتایج و یافته های تحقیق نشان می دهد که بین موانع آموزشی ، ساختاری و کاربست فناوری اطلاعات در یادگیری ویاددهی دانش آموزان رابطه معنادار وجود دارد
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.