مقاله کسب مزیت رقابتی از طریق نوآوری در ابعاد مختلف ارائه ی خدمات به مشتریان


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله کسب مزیت رقابتی از طریق نوآوری در ابعاد مختلف ارائه ی خدمات به مشتریان دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله کسب مزیت رقابتی از طریق نوآوری در ابعاد مختلف ارائه ی خدمات به مشتریان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله کسب مزیت رقابتی از طریق نوآوری در ابعاد مختلف ارائه ی خدمات به مشتریان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله کسب مزیت رقابتی از طریق نوآوری در ابعاد مختلف ارائه ی خدمات به مشتریان :

تعداد صفحات:۸
چکیده:
مزیت رقابتی عامل یا ترکیبی از عوامل است که در یک محیط رقابتی سازمان را بسیار موفق تر از سایر سازمان ها می نمایدو رقبا نمی توانند به راحتی از آن تقلید کنند (فیورر، ۱۹۹۵). برای دستیابی به مزیت رقابتی یک سازمان هم باید به موقعیتخارجی خود توجه کند(پورتر، ۱۹۸۵) و هم توانمندی های داخلی را مورد توجه قرار دهد(بارنی، ۱۹۹۲) . ارائه ی خدمات بهمشتریان و تاثیر آن بر مزیت رقابتی از جمله مباحث کلیدی و مهم مدیریت بازاریابی است. ارائه ی خدمات به مشتریان ومشتری گرا بودن تاثیر مهمی بر موفقیت سازمان که آن نیز درگرو کسب مزیت رقابتی است، دارد. در زندگی امروزی شرایطعدم اطمینان بر کل صنایع حاکم است.تغییرات اقتصادی موجود در سراسر دنیا از جمله مواردی هستند که سازمان هایامروزی دائما با آن ها روبه رو هستند.یکی از وظایف سازمان ها این است که با نوآوری در خدمات خود، این مخاطرات را بهحداقل برسانند. بهره برداری از فرصت های خدمات نوآورانه نیازمند توسعه و انتخاب بهترین ایده ها برای خدمات جدید است.در این مطالعه که به صورت کیفی و مفهومی و با ابزار مطالعه ی کتابخانه ای و مقایسه انجام شده است، سعی شده با مرورپیشینه ی ارائه ی خدمات به مشتریان، ابعاد مختلف آن شناسایی شود و نوآوری در هر یک از این ابعاد را به عنوان یکمزیت رقابتی برای هر سازمان و بنگاهی معرفی کند. در انتها سعی شده است مدلی جامع در راستای تاثیر نوآوری بر رویهر یک از ابعاد ارائه ی خدمات به مشتریان و منجر شدن آن ها به کسب یک مزیت رقابتی ارئه شود که این مدل می تواندمرجعی برای تمام بنگاه ها و سازمان هایی قرار بگیرد که خواستار کسب مزیت رقابتی از طریق ارائه ی خدمات به مشتریان هستند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.