مقاله مدیریت ارتباط با مشتری برای متصدیان بانکهای خصوصی و تاثیر آن بر وفاداری مشتریان


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مدیریت ارتباط با مشتری برای متصدیان بانکهای خصوصی و تاثیر آن بر وفاداری مشتریان دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مدیریت ارتباط با مشتری برای متصدیان بانکهای خصوصی و تاثیر آن بر وفاداری مشتریان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مدیریت ارتباط با مشتری برای متصدیان بانکهای خصوصی و تاثیر آن بر وفاداری مشتریان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مدیریت ارتباط با مشتری برای متصدیان بانکهای خصوصی و تاثیر آن بر وفاداری مشتریان :

تعداد صفحات:۹
چکیده:
امروزه بانکهای خصوصی با تاکید بر مشتری مداری در صحنه رقابت بازار حضور موثری داشته و با محوریت ارنباط روانشناختی با مشتریان ازمزایای ارزشمند رقابتی برخوردار شده اند. نظر به اینکه در سالهای اخیر بانک های خصوصی روند رو به رشدی را در زمینه های پیدایش و توسعهکسب کرده اند، در خور است که به بررسی نقش خطیر متصدیان امور بانکی در خلق اعتماد مشتریان گذری و دائمی پرداخته شود ، چرا کهمتصدیان نخستین افرادی هستند که با مشتریان بصورت مستقیم برخورد داشته و در ذهن آنها سمبلی از شخصیت و نحوهء خدمت رسانی را تداعی می کنند. طبق آمار بخش عظیمی از مشتریان با برخوردهای نامناسب متصدیان بانکها تصمیم به ترک بانک یا خروج منابع خود به بانک دیگر می گیرند که لطمات زیادی را برای بانک ها در جذب منابع و حسن شهرت و اعتبار وارد می کند. در این مقاله باروش پیمایشی ومطالعه موردی بانک دی به عوامل گوناگون موفقیت بانکهای خصوصی در جذب مشتریان و مقایسه بانکهای خصوصی ودولتی با در نظرگرفتن متغیرمشتری مداری پرداخته میشود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.