مقاله بررسی رابطه بین عوامل روانی فردی با رفتار مصرف کننده در شرکت تک تازان نوین کیش


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی رابطه بین عوامل روانی فردی با رفتار مصرف کننده در شرکت تک تازان نوین کیش دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی رابطه بین عوامل روانی فردی با رفتار مصرف کننده در شرکت تک تازان نوین کیش  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه بین عوامل روانی فردی با رفتار مصرف کننده در شرکت تک تازان نوین کیش،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی رابطه بین عوامل روانی فردی با رفتار مصرف کننده در شرکت تک تازان نوین کیش :

تعداد صفحات:۲۰
چکیده:
نیازهای مصرف کنندگان در دنیای پر از تغییر و تحول امروزی، به طور مدام در حال تغییر و دگرگونی است.عنصر اساسی و نهایی، هم در تولید و هم در مصرف، انسان است، عنصری پیچیده با نیازهای متفاوت و متنوع کهبه طور مداوم در حال تغییر است و در همین راستا رفتارهای متفاوتی را نیز از خود نشان می دهد. لذا این پژوهش با هدف بررسی و شناسایی عوامل روانی فردی و ارتباط آنها با رفتار مصرف کننده شکل گرفته است. نمونه آماریپژوهش حاضر را مشتریان بالفعل و بالقوه شرکت تکتازان نوین کیش به تعداد ۴۸۳ نفر تشکیل می دهند که به ۰ بین ایشان توزیع گردید. به / منظور جمع آوری داده های موردنیاز، پرسشنامه ای با روایی مناسب و پایای ۸۸ منظور تجزیه و تحلیل داده ها از آزمون اسپیرمن، تحلیل واریانس و میانگین دو جامعه استفاده شد. نتایج نشان دادکه عوامل روانی فردی )ویژگیهای برانگیزاننده، شناخت و احساس، ویژگی های شخصیتی و اعتماد مصرف کننده( با رفتار مصرف کننده ارتباط دارد و در بین عوامل، ویژگیهای برانگیزاننده دارای بیشترین و اعتماد دارای کمترینارتباط با رفتار مصرف کننده است. بعلاوه میانگین عوامل روانی فردی در زنان و مردان و همچنین در افراد مجرد و متأهل یکسان بوده و تفاوتی ندارد. میانگین عامل شناخت و احساس مصرف کننده و همچنین عامل ویژگی های شخصیتی مصرف کننده در افراد جوان تر نسبت به بقیه گروهها بیشتر است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.