مقاله بررسی رابطه کیفیت خدمات الکترونیکی با رضایت مشتریان مطالعه موردی بانک سپه شهرستان کهنوج


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی رابطه کیفیت خدمات الکترونیکی با رضایت مشتریان مطالعه موردی بانک سپه شهرستان کهنوج دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی رابطه کیفیت خدمات الکترونیکی با رضایت مشتریان مطالعه موردی بانک سپه شهرستان کهنوج  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه کیفیت خدمات الکترونیکی با رضایت مشتریان مطالعه موردی بانک سپه شهرستان کهنوج،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی رابطه کیفیت خدمات الکترونیکی با رضایت مشتریان مطالعه موردی بانک سپه شهرستان کهنوج :

تعداد صفحات:۱۶
چکیده:
درحال حاضرباتوجه به تعدادقابل توجه بانکها وموسسات مالی اعتباری درکشورهمچنین باتوجه به روند خصوصی سازی بانکهایدولتی و نیزتبدیل تعاونی های اعتباروموسسات مالی اعتباری به بانک الکترونیکی شدن آنها اهمیت ویژه ای پیداکرده است همچنین درعصرحاضر نظر مشتری پایه ای برای سنجش فرایندها و شیوه ای برای توانمندسازی مجموعه افراددرگیردرارایه خدمات و مشارکت درتصمیم گیریهای مهم فراهم می کند و باتوجه به گرایش استفاده ازخدمات بانکداری الکترونیکی به دلیل ویژگیهای منحصربفرد آن و حضوربانک جهت نقل و انتقال منابع مالی بانکداری الکترونیک را به عنوان بخش تفکیک ناپذیرتجارت الکترونیک و دارای نقش اساسی دراجرای آن نموده است لذا تحقیق حاضر باهدف بررسی رابطه بین کیفیت خدمات الکترونیکی بانکها و رضایت مشتریان بانک انجام گرفته است جامعه آماری تحقیق حاضر متشکل ازمشتریان بانک سپه شهرستان کهنوج می باشد که ازبین آنها با استفاده ازروش نمونه گیری تصادفی ۱۲۰مشتری انتخاب شده و بااستفاده ازضریب همبستگی پیرسون به بررسی رابطه مولفه های کیفیت خدمات الکترونیکی کارایی حریم شخصی و مسئولیت پذیری بارضایت مشتریان پرداخته شده است نتایج حاکی ازآن است که بین مولفه های کیفیت خدمات الکترونیک و رضایت مشتریان رابطه معناداروجود دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.