مقاله مقایسه ی اثربخشی آموزش گروهی شناخت رفتاری و واقعیت درمانی بر عزت نفس دانش آموزان دبیرستانی شهر شیراز


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مقایسه ی اثربخشی آموزش گروهی شناخت رفتاری و واقعیت درمانی بر عزت نفس دانش آموزان دبیرستانی شهر شیراز دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مقایسه ی اثربخشی آموزش گروهی شناخت رفتاری و واقعیت درمانی بر عزت نفس دانش آموزان دبیرستانی شهر شیراز  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مقایسه ی اثربخشی آموزش گروهی شناخت رفتاری و واقعیت درمانی بر عزت نفس دانش آموزان دبیرستانی شهر شیراز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مقایسه ی اثربخشی آموزش گروهی شناخت رفتاری و واقعیت درمانی بر عزت نفس دانش آموزان دبیرستانی شهر شیراز :

تعداد صفحات:۱۷
چکیده:
در این پژوهش اثربخشی آموزش گروهی شناخت رفتاری وواقعیت درمانی (مبتنی بر نظریهی انتخاب) بر عزت نفس دانشآموزان شهرشیرازمورد سنجش قرار گرفت.روشکار: این پژوهش از نوع شبه تجربی با طرح پیشآزمون – پسآزمون با گروه شاهد میباشد. جامعهی آماری شامل تمام دانش آموزان دختر دبیرستانهای شهر شیراز در سال تحصیلی۹۰-۸۹بودند که با شیوهی نمونهگیری تصادفی ۴۵ نفر انتخاب و در سه گروه به صورت تصادفی جایگزین شدند و سپس گروههای آزمون به مدت ۲ ماه ( ۸ جلسهی ۲ ساعتی) تحت آموزشهای شناخت رفتاری و واقعیت درمانی قرار گرفتند و گروه شاهد هیچ آموزشی دریافت نکردند. ابزار جمعآوری اطلاعات، پرسشنامهی عزت نفس کوپر اسمیت بود که قبل و بعد از آموزش، اجرا گردید. دادههای حاصل با استفاده از تحلیل واریانس یک سویه و آزمون تعقیبی شفه توسط نرمافزار آماری تحلیل گردید نتیجه گیری: به نظر میرسد که آموزش گروهی واقعیتدرمانی و آموزش گروهی شناختیرفتاری در افزایش عزت نفس موثر میباشند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.