مقاله رابطه سرمایه فکری (انسانی، مشتری و ساختاری) و عملکرد صنعت بانکداری (مطالعه موردی بانک تجارت گرگان)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله رابطه سرمایه فکری (انسانی، مشتری و ساختاری) و عملکرد صنعت بانکداری (مطالعه موردی بانک تجارت گرگان) دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله رابطه سرمایه فکری (انسانی، مشتری و ساختاری) و عملکرد صنعت بانکداری (مطالعه موردی بانک تجارت گرگان) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رابطه سرمایه فکری (انسانی، مشتری و ساختاری) و عملکرد صنعت بانکداری (مطالعه موردی بانک تجارت گرگان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله رابطه سرمایه فکری (انسانی، مشتری و ساختاری) و عملکرد صنعت بانکداری (مطالعه موردی بانک تجارت گرگان) :
تعداد صفحات:۹
چکیده:
در دو دهه اخیر بحث های گسترده ای در خصوص اهمیت سرمایه فکری تحت عنوان دارایی های نامشهود بیان شده است که می توان آن را به عنوان منبعیحیاتی برای بقای سازمانی و مزیت رقابتی پایدار به کار گرفت. نیروی انسانی باکیفیت و دانش مدار مهم ترین مزیت رقابتی سازمان و کمیاب ترین منبع دراقتصاد دانش محور امروز است. در چنین شرایطی سرمایه ی فکری، عامل کلیدی ارتقای عملکرد سازمانی به شمار می رود . هدف از نگارش این مقالهبررسی رابطه ابعاد سرمایه ی فکری بر عملکرد بانکداری از دیدگاه مدیران می باشد و تعیین اینکه کدام یک از ابعاد سرمایه ی فکری اثربخشی بیشتری برروی عملکرد کارکنان دارد. نتایج نشان می دهد، سرمایه های فکری، انسانی، مشتری (رابطه ای) و ساختاری، با عملکرد رابطه معنادار و مثبتی دارند لذاسرمایه گذاری در سرمایه فکری سازمان و ابعاد آن باعث بهبود عملکرد بانک می شود.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.