مقاله بررسی و ارزیابی کیفیت خدمات الکترونیکی در صنایع برخط


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی و ارزیابی کیفیت خدمات الکترونیکی در صنایع برخط دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی و ارزیابی کیفیت خدمات الکترونیکی در صنایع برخط  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی و ارزیابی کیفیت خدمات الکترونیکی در صنایع برخط،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی و ارزیابی کیفیت خدمات الکترونیکی در صنایع برخط :

تعداد صفحات:۲۱
چکیده:
این مطالعه ابعادوچهارچوب های پیشنهادی مختلف کیفیت خدمات الکترونیکی درتحقیقات گذشته را مرور نموده و به بررسی این ابعاددربخشهای مختلف خرده فروشی ازجمله بانکداری آموزش پزشکی و دولت الکترونیکی می پردازد همچنین درمورد ناکارامدی مدل سروکوال درزمینه کیفیت خدمات الکترونیکی توضیح داده و تفاوت بین کیفیت خدمات الکترونیکی و سنتی ذکر میشود درنهایت باتوجه به مرور ادبیات و مطالعات صورت گرفته به ارایه چهارچوبی می پردازیم که دربرگیرنده ابعادمهم کیفیت خدمات الکترونیکی درزمینه خرده فروشی ابنترنتی است درارایه این چهارچوب سعی برانتخاب و شناسایی ابعادی بوده که کل فرایند خرید یعنی مرحله پیش فروش فروش و پس ازفروش راشامل شود ابعاددر۵محور اصلی تسهیلات جذابیت اطلاعات ایمنی و ثبات و پشتیبانی دسته بندی شده اند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.