مقاله تاثیر خویشتن بر نگرش نسبت به نام های تجاری برندلوکس در میان جوانان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تاثیر خویشتن بر نگرش نسبت به نام های تجاری برندلوکس در میان جوانان دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تاثیر خویشتن بر نگرش نسبت به نام های تجاری برندلوکس در میان جوانان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تاثیر خویشتن بر نگرش نسبت به نام های تجاری برندلوکس در میان جوانان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تاثیر خویشتن بر نگرش نسبت به نام های تجاری برندلوکس در میان جوانان :
تعداد صفحات:۲۱
چکیده:
پژوهش حاضرازنوع کاربردی و پیمایشی است جامعه آماری دانشجویان ۱۸تا۲۵سال می باشند برای انتخاب نمونه ازنمونه گیری تصادفی ساده استفاده شد و تعداد ۲۶۷ پرسشنامه توزیع شد هدف پژوهش بررسی تاثیر بررسی تاثیرخویشتن برنگرش نسبت به نامهای تجاری برند لوکس درمیان جوانان بود با بررسی مبانی نظری و یافته های پژوهش های قبلی مدل مفهومی پژوهش و فرضیه های آن ارایه شد فرضیه ها با استفاده ازمدلسازی معادله ساختاری مورد ازمایش قرارگرفتند یافته ها نشان میدهد که مادیگرایی تاثیری بسیارقوی برروی ایجادگرایشات مثبت بسمت برندهای لوکس دارد جوانانی که دارای اعتمادبنفس بالاتری هستند و نسبتا خودباورترند نسبت به خرید برندهایی با محرکهای جامعه مقاومترند چرا که باخود روراست ترند و توجه کمتری به منابع و محرکهای بیرونی دارند همچنین نتایج نشانمیدهد که متریالیسم مادی گرایی برروی محرکهای مصرف گرایی و گرایش بسمت برندهای روزدنیا درمیان جوانان تاثیر مستقیم دارد
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.