مقاله بررسی مفهوم تصویر فروشگاه و ابعاد تشکیل دهنده ی آن
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی مفهوم تصویر فروشگاه و ابعاد تشکیل دهنده ی آن دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی مفهوم تصویر فروشگاه و ابعاد تشکیل دهنده ی آن کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی مفهوم تصویر فروشگاه و ابعاد تشکیل دهنده ی آن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی مفهوم تصویر فروشگاه و ابعاد تشکیل دهنده ی آن :
تعداد صفحات:۲۴
چکیده:
در سال های اخیر به دلیل تأثیرگذاری تصویر فروشگاه بر رفتار مصرف کننده، این متغیر از اهمیت بسیار برخوردار گردیده و به عنوان یک عامل کلیدی مورد توجه هر خرده فروشی قرار گرفته است. لذا این تحقیق سعی دارد که مفهوم تصویر فروشگاه و ابعاد تشکیل دهنده ی آن را مورد بررسی قرار دهد. نتایج حاصل نشان داد که تصویر فروشگاه عامل بسیار مهمی در جذب مشتریان بوده و احتمال خرید و مراجع هی مجدد آن ها به فروشگاه را افزایش می دهد. بنابراین فروشگاه ها باید از طریق افزایش مطلوبیت خدمات، محصولات، امکانات، تسهیلات، جو فروشگاه و ; تصویر ذهنی مثبت مشتریان از فروشگاه را ارتقا داده و از آن به عنوان یک مزیت رقابتی عمده بهره گیرند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.