مقاله تاثیرکایزن و نوآوری در صنعت خودروسازی ایران


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تاثیرکایزن و نوآوری در صنعت خودروسازی ایران دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تاثیرکایزن و نوآوری در صنعت خودروسازی ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تاثیرکایزن و نوآوری در صنعت خودروسازی ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تاثیرکایزن و نوآوری در صنعت خودروسازی ایران :

تعداد صفحات:۶
چکیده:
از اواسط قرن بیستم تاکنون بنگاههای اقتصادی نگران چگونگی تامین سود خود در این محیط کاملا رقابتی هستندو یکی از عوامل موثر که باعث برتری بنگاه ها در این رقابتمی شود نوآوری است.در حال حاضر نبرد برای دستیابی به سهمی از بازار جهانی در دو عرصه رویارویی با مشتری و جلب آن،و دیگری در عرصه خلق محصول می باشد.برایخلق محصول احتیاج به نوآوری است و نوآوری عموما توسط افراد خلاق و خوش فکر به وجود می آید و باعث باقی ماندن در وادی رقابت میشود. از سویی دیگر راهکار کایزن بااصلاحات جزیی به عمل آمده در وضع موجود از طریق تلاشهای بی وقفه و بدون نیاز به تکنولوژی پیچیده و تنها با عقل سلیم ،سعی در استحکام بقا و نیز احیای پیشرفت و رشددارد.واین درحالیست که نوآوری در اکثر مواقع به تکنولوژی بسیار و سرمایه گذاری عظیم محتاج است.در این مقاله نویسنده سعی کرده است با استفاده از روش توصیفی ومروری به تبیین مشکلات صنعت خودرو سازی ایران بپردازد و جایگاه استفاده و نیز عدم استفاده به هنگام دو سیستم فوق را واکاوی نموده است .داده های تحقیق نیز بااستفاده از مطالعه کتب،مقالات علمی و جستجو در پایگاههای اطلاعاتی معتبر جمع آوری شده است.و نویسنده در نهایت راه برون رفت از این چالش عظیم صنعت خودرو سازیرا در استفاده به جا و صحیح از سیستم بهبود مستمر در کنار نوآوری دانسته است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.