مقاله تبیین تاثیر استفاده از بازی های آموزشی رایانه ای بر افزایش خلاقیت وحمایت اجتماعی دانش آموزان دوره متوسطه دوم شهراردبیل


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تبیین تاثیر استفاده از بازی های آموزشی رایانه ای بر افزایش خلاقیت وحمایت اجتماعی دانش آموزان دوره متوسطه دوم شهراردبیل دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تبیین تاثیر استفاده از بازی های آموزشی رایانه ای بر افزایش خلاقیت وحمایت اجتماعی دانش آموزان دوره متوسطه دوم شهراردبیل  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تبیین تاثیر استفاده از بازی های آموزشی رایانه ای بر افزایش خلاقیت وحمایت اجتماعی دانش آموزان دوره متوسطه دوم شهراردبیل،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تبیین تاثیر استفاده از بازی های آموزشی رایانه ای بر افزایش خلاقیت وحمایت اجتماعی دانش آموزان دوره متوسطه دوم شهراردبیل :

تعداد صفحات:۹
چکیده:
زمینه و هدف: امروزه باتوجه به گسترش روزافزون وسائل ارتباط جمعی وخصوصا رایانه وگوشی های موبایل دربین نوجوانان ودانش آموزان ازیکسوومحبوبیت بسیارزیاد بازی های رایانه ای و گزارش های علمی اخیر مبنی بر پتانسیل بالای این بازیها در امر یادگیری ازسوی دیگر، علاقه ی تجدیدشونده ای را برای استفاده از این بازی ها فراهم کرده است. لذا این پژوهش با هدف بررسی ارتباط میان بازی های رایانه ای، تفکر خلاق و حمایتاجتماعی در میان دانش آموزان دوره متوسطه دوم با روش توصیفی- تحلیلی صورت پذیرفته است.و از نوع همبستگی می باشد . جامعه آماری پژوهش را کلیه ی دانش اموزان پسرمدارس متوسطه دوم شهر اردبیل که در سال تحصیلی ۹۳-۹۲ مشغول تحصیل بوده اند، تشکیل می دهند. (n=1000) وحجم نمونه با روش تصادفی خوشه ای به تعداد ۲۸۰ نفر انتخاب گردیدند. اطلاعات مورد نیاز با استفاده از پرسشنامه استاندارد تفکر خلاق پیترهانی وحمایت اجتماعی ادراک شده پروسیندانو و هلر جمع آوری و با استفاده از آزمون های همبستگی و رگرسیون در محیط spss21 مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت.یافته ها: بر اساس نتایج بدست آمده نشان داد که، میان کاربرد بازی های رایانه ای و تفکر خلاق همبستگی مستقیم وجود دارد ولی بین حمایت اجتماعی ادراک شده با مقیاس خانواده و کاربرد بازی های رایانه ای همبستگی معکوس و معنا دار وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.