مقاله بررسی عوامل کلیدی موفقیت مدیریت دانش و نقش آن در تجارت الکترونیک


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی عوامل کلیدی موفقیت مدیریت دانش و نقش آن در تجارت الکترونیک دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی عوامل کلیدی موفقیت مدیریت دانش و نقش آن در تجارت الکترونیک  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی عوامل کلیدی موفقیت مدیریت دانش و نقش آن در تجارت الکترونیک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی عوامل کلیدی موفقیت مدیریت دانش و نقش آن در تجارت الکترونیک :

تعداد صفحات:۸
چکیده:
تحقیق و توسعه مداوم، مطالعه محصولات جدید و بهبود یافته به عنوان شرط بقا، موفقیت و کسب مزیت رقابتی شرکت ها در بازار رقابت محسوب میشود. در فرآیند توسعه محصول مقدار زیادی از دانش سازمانی ایجاد، ذخیره، بازیابی و مورد استفاده قرار می گیرد و دانش به عنوان عامل مهمی درکاهش عدم اطمینان در این فرآیند و موفقیت عملکرد محصولات جدید محسوب می شود. مدیریت دانش نیز یک رویکرد کل نگر است که باهدف مدیریت کلیه داراییهای دانشی در سازمانها،رو به گسترش می باشد. به این ترتیب مدیران ارشد سازمانها دریافته اند که آینده از آن کسانی خواهدبود که با افزایش تولیدات دانشی خود و حفظ و نگهداری آن نسبت به ایجاد مزیت رقابتی پایدار، اقدام و گوی سبقت را از رقبا بربایند.از طرف دیگر روند رو به رشد رویکرد مشتری مدارانه در سازمان ها از یک سو و تمایل رو به رشد مشتریان و جامعه نسبت به کسب و کارالکترونیک از سوی دیگر، سازمان ها را بر آن داشته است تا با ایجاد زیرساخت های مناسب در تجارت الکترونیک جایگاه خود را استحکام بخشند. لذا ازآنجایی که سازمان ها برای راه اندازی یک محیط کسب و کار الکترونیکی، باید اطلاعات و دانش مطلوبی در باره بازارها، مشتریان، محصولات و خدمات،روشها، فرایندها، رقبا، مهارتهای کارکنان و محیط قانونی اش در اختیار داشته باشد، در این مقاله ضمن معرفی مدیریت دانش را به عنوان پیش نیازیبرای کسب و کار الکترونیک به شناسایی عوامل کلیدی موفقیت مدیریت دانش خواهیم پرداخت. و درنهایت به مطالعه نقش برخی از این عوامل برتجارت و کسب و کار الکترونیک می پردازیم.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.