مقاله بررسی عوامل مؤثر بر نگرش خریداران لوازم خانگی نسبت به نام های تجاری مختلف در شهر بندرعباس


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی عوامل مؤثر بر نگرش خریداران لوازم خانگی نسبت به نام های تجاری مختلف در شهر بندرعباس دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی عوامل مؤثر بر نگرش خریداران لوازم خانگی نسبت به نام های تجاری مختلف در شهر بندرعباس  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی عوامل مؤثر بر نگرش خریداران لوازم خانگی نسبت به نام های تجاری مختلف در شهر بندرعباس،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی عوامل مؤثر بر نگرش خریداران لوازم خانگی نسبت به نام های تجاری مختلف در شهر بندرعباس :

تعداد صفحات:۹
چکیده:
یکی از کلیدی ترین موارد مورد توجه بازاریابان در دهه گذشته پیش بینی و درک رفتار مصرف کنندگان به منظور تأثیرگذاری بر زمینه رفتار مصرف کننده است. در اینخصوص نگرش به عنوان عامل کلیدی شکل گیری و جه دهنده رفتار او مورد توجه بوده است . نگرش، بیان احساسات درونی است که نشان از نظر مساعد یا نامساعد یکشخص نسب به موضوعاتی خاص دارد. مقاله حاضر رابطه بین خصیصه های مورد انتظار خریداران از لوازم خانگی و نگرش آن ها را در مورد نام های تجاری متفاوت مورد بررسی قرار داده است . خصیصه های شناسایی شده عبارت اند از : تبلیغات، کیفی متصور، قیمت ، اعتبار نام تجاری و زیبایی، نتایج این تحقیق حاکی است که تمام این متغیرها با نگرش خریداران رابطه دارند . در ضمن جنسیت و سطح تحصیلات، تأثیر تعدیل کننده ای بر نگرش داشته است. به علاوه زیبایی و کیفی متصور به ترتیب مهم ترین عوامل مرتبط با نگرش خریداران لوازم خانگی در شهر بندرعباس شناسایی شدند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.