مقاله بررسی رابطه گرایش به کارآفرینی و عملکرد کسب و کارهای کوچک از دیدگاه بازاریابی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی رابطه گرایش به کارآفرینی و عملکرد کسب و کارهای کوچک از دیدگاه بازاریابی دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی رابطه گرایش به کارآفرینی و عملکرد کسب و کارهای کوچک از دیدگاه بازاریابی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه گرایش به کارآفرینی و عملکرد کسب و کارهای کوچک از دیدگاه بازاریابی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی رابطه گرایش به کارآفرینی و عملکرد کسب و کارهای کوچک از دیدگاه بازاریابی :
تعداد صفحات:۱۷
چکیده:
بیش از هفتاد درصد از صنایع فعال کشور را کسب و کارهای کوچک تشکیل می دهد، رقابت میان این نوع کسب و کارها بالا است. این نوع رقابت موجب می شود که کسب و کارها برای ایجاد ارزش و تشخیص و بهره برداری سریع از فرصت های بازار و به تبع آن کسب مزیت رقابتی و پیشی گرفتن از رقبا از روش های گوناگونی استفاده کنند. از راهکارهای پیش روی این شرکت ها، توجه به مدیریت دانش و استراتژی های مرتبط است. پژوهش حاضر به بررسی رابطه گرایش به کارآفرینی و عملکرد کسب و کارهای کوچک از دیدگاه بازاریابی می پردازد. جامعه آماری این پژوهش شرکتهای شهرک صنعتی شماره یک اهواز است که از بین صنایع مختلف مستقر در این شهرک، سه صنعت غذایی و آشامیدنی ، فلزی و خدمات را مورد بررسی قرار گرفته است. از مجموع ۱۳۷ شرکت فعال در این سه صنعت ۱۱۱ شرکت به عنوان نمونه انتخاب شد. پرسشنامه ها بین افراد نمونه توزیع و روایی و پایایی پرسشنامه با استفاده از آزمون آلفای کرونباخ مورد سنجش قرار گرفت و تأیید شد. برای بررسی فرضیات از روش معادلات ساختاری با نرم افزار Smart PLS استفاده شد.نتایج تحقیق نشان داد که استراتژی کسب، تولید و ذخیره دانش بر ارزش آفرینی و عملکرد مزیت ساز کارآفرین تأثیر معنادار دارد و ارزش آفرینی بر عملکرد مزیت ساز کارآفرین تأثیر معنادار دارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.