مقاله برسی تاثیر کارآفرینی و نوآوری استراتژیک در تعالی سازمان


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله برسی تاثیر کارآفرینی و نوآوری استراتژیک در تعالی سازمان دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله برسی تاثیر کارآفرینی و نوآوری استراتژیک در تعالی سازمان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله برسی تاثیر کارآفرینی و نوآوری استراتژیک در تعالی سازمان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله برسی تاثیر کارآفرینی و نوآوری استراتژیک در تعالی سازمان :

تعداد صفحات:۶
چکیده:
بنظر اندیشمندان و صاحبنظران علوم مختلف عصر حاضر، عصر عدم تداوم است ، به این دلیل که دیگر تجارب و راهحلهای گذشته برای مسائل جاری و آیندهسازمان کارگشا نیستند و باید به شیوهای دیگر اندیشید و به دنبال راهکارهای جدید سازمانی با ساختارهای نوین بود تا بتوان کالا و خدمات را با حداقل هزینه وبا کیفیت برتر متناسب با نیازها و سلیقههای مشتری آنگونه که بازارهای جهانی را تسخیر کرده و در این مسابقهی بزرگ پیروزمند باشیم. بنابراین اگر قرار استاقتصادی موفق داشته باشیم نیاز به شرکتهای موفق در محیط های رقابتی داریم و این امر مستلززم داشتن نیروی انسانی پرتوان و خود اتکا است. پرسنلی کهدارای روحیهی خلاق و کارآفرین باشد. چرا که آنها دارای ایده و فکر جدیدی هستند وهمیشه در حال خلق روشهای نوین کار می باشند. بنابراین در این مقالهکارآفرینی را به مثابه استراتژی مناسب برای گسترش بهرهوری و توسعه سازمان تلقی میکنیم و براین باوریم که کارآفرینی موجب ارتقای بهره وری در سطوحمختلف فردی، گروهی، سازمانی، ملی و بین المللی است و این امر نیاز به بستری مناسب در ساختار سازمان دارد. امروزه مهمترین جنبه طراحی محصول، طراحیبر اساس نیازها و خواسته های مشتریان است. بنابراین، طراحی محصول طبق انتظارات مشتریان نیاز به طرح و برنامه مشخصی دارد به طوری که محصول تولیدشده دارای قابلیت های مورد نظر بوده و دارای قیمتی برابر و یا کمتر از محصولات تولیدی به وسیله رقبا باشد. به منظور رسیدن به این هدف، تلفیق ابزارهایطراحی همچون مهندسی ارزش و گسترش عملکرد کیفیت لازم و ضروری است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.