مقاله بررسی رابطه بین استراتژی های نوآوری و کیفیت ارائه خدمات بانکداری الکترونیکی (مطالعه موردی : بانک های خصوصی شهرستان ایلام)


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی رابطه بین استراتژی های نوآوری و کیفیت ارائه خدمات بانکداری الکترونیکی (مطالعه موردی : بانک های خصوصی شهرستان ایلام) دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی رابطه بین استراتژی های نوآوری و کیفیت ارائه خدمات بانکداری الکترونیکی (مطالعه موردی : بانک های خصوصی شهرستان ایلام)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه بین استراتژی های نوآوری و کیفیت ارائه خدمات بانکداری الکترونیکی (مطالعه موردی : بانک های خصوصی شهرستان ایلام)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی رابطه بین استراتژی های نوآوری و کیفیت ارائه خدمات بانکداری الکترونیکی (مطالعه موردی : بانک های خصوصی شهرستان ایلام) :

تعداد صفحات:۸
چکیده:
از ویژگی های قرن حاضر، توسعه ی اعجاب آور تکنولوژی ارتباطات و اطلاعات و به کارگیری آن برای افزایش سرعت و کیفیت در ارائه ی خدماتمی باشد . کیفیت خدمات و رضایتمندی مشتری از مباحث استراتژیک برای سازمان های خدماتی به شمار می روند. ارائه ی خدمات با کیفیت بالا برای بقاءو سودآوری سازمان ها ضروری است. ظهور پدیده هایی چون کسب و کار و بانکداری الکترونیکی از نتایج عمده نفوذ و گسترش فناوری اطلاعات در بعداقتصادی است و نوآوی در فناوری و رقابت میان سازمان های بانکداری، موجب شده است تا طیف گسترده ای از انواع محصولات و خدمات بانکی، قابلدسترس و ارائه به مشتریان کوچک و بزرگ باشد. هدف از انجام این تحقیق بررسی اثر استراتژی های نوآوری بر کیفیت ارائه خدات بانکداری الکترونیکیبانک های خصوصی شهرستان ایلام می باشد. بدین منظور ۱۴ بانک خصوصی و مشتریان آنها به عنوان جامعه آماری انتخاب شد. به علت بالا بودن حجمجامعه آماری از روش نمونه گیری تصادفی استفاده شد که بر این اساس تعداد نمونه برابر با ۴۲۰ نفر شد. نتایج بیانگر این امر بود که در بین بانک هایمورد مطالعه از نظر کیفیت خدمات بانک پارسیان، از نظر نوآوری در خدمات و نوآوری در فرآیند بانک سامان رتبه نخس را به خود اختصاص دادندهمچنین فرضیه های تحقیق با استفاده از آزمون همبستگی پیرسون مورد تحلیل قرار گرفتند که نتایج بیانگر وجود رابطه مثبت و معنادار بین استراتژی های نوآوری در فرآیند و نوآوری در خدمات با کیفیت ارائه خدمات بانکداری الکترونیکی می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.