مقاله ارزیابی عملکرد دانشکده ها در موسسه آموزش عالی امین فولادشهر با استفاده ازسروکوال تجدیدنظر شده در دو محیط فازی و خاکستری در پژوهشی آمیخته


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارزیابی عملکرد دانشکده ها در موسسه آموزش عالی امین فولادشهر با استفاده ازسروکوال تجدیدنظر شده در دو محیط فازی و خاکستری در پژوهشی آمیخته دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارزیابی عملکرد دانشکده ها در موسسه آموزش عالی امین فولادشهر با استفاده ازسروکوال تجدیدنظر شده در دو محیط فازی و خاکستری در پژوهشی آمیخته  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی عملکرد دانشکده ها در موسسه آموزش عالی امین فولادشهر با استفاده ازسروکوال تجدیدنظر شده در دو محیط فازی و خاکستری در پژوهشی آمیخته،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارزیابی عملکرد دانشکده ها در موسسه آموزش عالی امین فولادشهر با استفاده ازسروکوال تجدیدنظر شده در دو محیط فازی و خاکستری در پژوهشی آمیخته :

تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
امروزه مراکز آموزش عالی برتر برای ادامه توسعه حیات علمی پایدار خود نیازمند کسب رضایت مندی دانشجویان هستند و همین امر در بلند مدت سبب افزایش مزیت رقابتی آن ها می گردد. یکی از مهمترین شاخصهای این مراکز، ارائه پایدار خدمات با کیفیت در بلند مدت است. تحقیق حاضر در غالب پژوهش آمیخته در دو محیط خاکستری و فازی در موسسه آموزشی عالی غیرانتفاعی امین فولادشهر بمنظور رتبه بندی پنج دانشکده اصلی این دانشگاه از نظر ارایه کیفیت خدمات و با استفاده از سروکوال تجدیدنظرشده، صورت گرفته است. از دو تئوری مذکور می توان بعنوان ابزار کارآی تصمیم گیری نوین در محیط هایی با عدم قطعیت و اطلاعات ناکافی استفاده نمود. در این تحقیق به مقایسه نتایج حاصل از عملکرد این دو تئوری نیز پرداخته شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.