مقاله بررسی کیفیت خدمات اینترنت بانک و رابطه آن با رضایت مشتری با استفاده از مدلE-A-S-QUAL (مورد مطالعه: بانک اقتصاد نوین شهر ایلام)


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی کیفیت خدمات اینترنت بانک و رابطه آن با رضایت مشتری با استفاده از مدلE-A-S-QUAL (مورد مطالعه: بانک اقتصاد نوین شهر ایلام) دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی کیفیت خدمات اینترنت بانک و رابطه آن با رضایت مشتری با استفاده از مدلE-A-S-QUAL (مورد مطالعه: بانک اقتصاد نوین شهر ایلام)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی کیفیت خدمات اینترنت بانک و رابطه آن با رضایت مشتری با استفاده از مدلE-A-S-QUAL (مورد مطالعه: بانک اقتصاد نوین شهر ایلام)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی کیفیت خدمات اینترنت بانک و رابطه آن با رضایت مشتری با استفاده از مدلE-A-S-QUAL (مورد مطالعه: بانک اقتصاد نوین شهر ایلام) :

تعداد صفحات:۱۴
چکیده:
این پژوهش با هدف تبیین رابطه بین کیفیت خدمات اینترنت بانک با رضایت مشتریان بانک اقتصاد نوین شهر ایلام در سال ۱۳۹۳ صورت گرفت. این تحقیق از نظر هدف، کاربردی و از لحاظ روش گردآوری داده ها توصیفی و از نوع همبستگی است. جامعه ی آماری در این پژوهش، استفاده کنندگان از خدمات بانکداری اینترنتی بانک اقتصادنوین و نمونه ی مورد بررسی، استفاده کنندگان از خدمات بانکداری اینترنتی بانک اقتصادنوین در شهر ایلام هستند. از این میان با استفاده از جدول مورگان و روش نمونه گیری تصادفی ساده ۳۹۰ نفر به عنوان حجم نمونه در نظر گرفته شد. جمع آوری داده ها به وسیله ی پرسش نامه ی الکترونیکی و با مطالعه ی موردی مشتریان خدمات اینترنتی بانک اقتصادنوین انجام شده است. نتایج پژوهش حاکی از وجود ارتباط مثبت و معنی دار میان دو سازه ی کیفیت خدمات اینترنت بانک اقتصاد نوین و ابعاد آن (کارایی، اجرا، در دسترس بودن سیستم، محرمانگی، پاسخ گویی، ارتباط و تماس، طراحی) بر رضایت مشتریان بود. بنابراین می توان نتیجه گرفت ابعاد مدل E-A-S-QUAL به عنوان یک ابزار مفید در سنجش کیفیت خدمات الکترونیک به طور خاص می توان در نظر گرفت.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.