مقاله بررسی ظرفیت پذیرش نوآوریهای آموزشی مدیران مدارس و رابطه آن با رشته تحصیلی مدیران، سابقه کاری، مقطع تحصیلی، میزان تحصیلات و جنسیت


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی ظرفیت پذیرش نوآوریهای آموزشی مدیران مدارس و رابطه آن با رشته تحصیلی مدیران، سابقه کاری، مقطع تحصیلی، میزان تحصیلات و جنسیت دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی ظرفیت پذیرش نوآوریهای آموزشی مدیران مدارس و رابطه آن با رشته تحصیلی مدیران، سابقه کاری، مقطع تحصیلی، میزان تحصیلات و جنسیت  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی ظرفیت پذیرش نوآوریهای آموزشی مدیران مدارس و رابطه آن با رشته تحصیلی مدیران، سابقه کاری، مقطع تحصیلی، میزان تحصیلات و جنسیت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی ظرفیت پذیرش نوآوریهای آموزشی مدیران مدارس و رابطه آن با رشته تحصیلی مدیران، سابقه کاری، مقطع تحصیلی، میزان تحصیلات و جنسیت :

تعداد صفحات:۹
چکیده:
جهان امروز جهان تحول و نوآوری است و موفقیت کشورها به طور کلی و سازمان ها به صورت خاص در گرو خلق، کاربرد و مدیریت نوآوری است . بسیاری ازسازمان ها دست به خلق نوآوریها می زنند، اما در اجرا و مدیریت آن با چالش مواجه بوده و قادر به بهره برداری از مزایای آن نیستند . پژوهش حاضر به بررسی میزانظرفیت پذیرش نوآوری های آموزشی مدیران پرداخته و همچنین تأثیر سایر متغیرها از جمله رشته تحصیلی مدیران ، سابقه کاری ، مقطع تحصیلی ، میزانتحصیلات و جنسیت مدیران را بر میزان پذیرا بودن نوآوری مورد بررسی قرار داده است. مدیران مدارس بخش صالح آباد تربت جام جامعه آماری پژوهش حاضر راتشکیل دادند. به منظور گردآوری داده ها از پرسشنامه ظرفیت پذیرش نوآوری های آموزشی که توسط علیزاده (۱۳۸۶) طراحی شده بود استفاده شد. نتایج نشان دادمیانگین ظرفیت پذیرش نوآوری مدیران از متوسط بالاتر است. بین میانگین نمره پذیرش نوآوری ، در رشته های تحصیلی، سابقه کاری،سطح تحصیلات تفاوتمعناداری وجود دارد. و بین میانگین نمره پذیرش نوآوری ، در مقطع تحصیلی و جنسیت تفاوت معناداری وجود ندارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.