مقاله بازاریابی گردشگری شهری به واسطه برندسازی (مطالعه موردی شهر رشت)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بازاریابی گردشگری شهری به واسطه برندسازی (مطالعه موردی شهر رشت) دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بازاریابی گردشگری شهری به واسطه برندسازی (مطالعه موردی شهر رشت)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بازاریابی گردشگری شهری به واسطه برندسازی (مطالعه موردی شهر رشت)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بازاریابی گردشگری شهری به واسطه برندسازی (مطالعه موردی شهر رشت) :

تعداد صفحات:۹
چکیده:
توسعه برند شهر رشت می تواند اثرات بلندمدت را بر اقتصاد محلی و زیرساخت ها، جنبه های فرهنگی، اجتماعی و تجاری داشته باشد و به عنوان عاملیمؤثر برای توسعه و بهبود وضعیت اقتصادی و بهبود تصویر این مناطق درنظر گرفته شود. همچنین مدیران شهری برای برنامه ریزی و اتخاذ تصمیماتمناسب برای شهرها نیازمند شناختی مناسب از تصویر فعلی شهر و عوامل تأثیرگذار در شکل گیری آن می باشند. با توجه به اهمیت برند شهری تحقیقحاضر به بررسی رابطه برندسازی شهری و تصویر شهر رشت پرداخته است. روش انجام تحقیق به صورت میدانی و ابزار گردآوری اطلاعات پرسشنامهمی باشد. جامعه آماری این تحقیق مردم شهر رشت، اندازه نمونه ۹۰۴ نفر می باشد. تکنیک آماری مورد استفاده در این تحقیق، روش معادلات ساختاری و آزمون همبستگی پیرسون بوده. تجزیه و تحلیل داده ها با کمک نرم افزار SPSS انجام شده است. نتایج بدست آمده نشان می دهد که بین برند شهری و ابعاد برند شهری (حضور، مکان، پیش نیازها، افراد، نبض شهر و پتانسیل) و تصویر ذهنی شهر، در شهر رشت رابطه معناداری وجود دارد و همه فرضیه ها مورد تأیید قرار گرفته است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.