تاثیر خودگویی انگیزشی بر اکتساب دقت سرویس تنیس روی میز در بین دانش آموزان پسر ماهر و مبتدی شهر سمنان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر خودگویی انگیزشی بر اکتساب دقت سرویس تنیس روی میز در بین دانش آموزان پسر ماهر و مبتدی شهر سمنان دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر خودگویی انگیزشی بر اکتساب دقت سرویس تنیس روی میز در بین دانش آموزان پسر ماهر و مبتدی شهر سمنان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر خودگویی انگیزشی بر اکتساب دقت سرویس تنیس روی میز در بین دانش آموزان پسر ماهر و مبتدی شهر سمنان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر خودگویی انگیزشی بر اکتساب دقت سرویس تنیس روی میز در بین دانش آموزان پسر ماهر و مبتدی شهر سمنان :

تعداد صفحات :۶

چکیده مقاله:

امروز روان شناسان ورزشی با بررسی مهارت های مختلف روانی، خدمات بسیار شایانی را در امر ورزش ارائه کرده اند و در دامنه تحقیقات ایشان روزبه روز در حال گسترش است. در این میان یکی از مهارت های روانی که اهمیت آن بسیار ذکر شده، خودگویی است. خودگویی یکی از معروف ترین راهبرد حالی است که به شکل گسترده ای از تکنیک های شناختی استفاده می کند زیرا اولاً می تواند به طور هوشیارانه یا ناهوشیارانه اتفاق بیفتد و دیگری که می تواند به عنوان یک تکنیک آشکار و پنهان طور استفاده قرار گیرد. خودگویی در تحقیقات عنوان یک راهبرد شناختی مؤثر مستند شده است ( زینسر و همکاران ۲۰۰۱). برای بررسی عملکرد آموزش خود گویی در تئاتر هم که انجام گرفته است که بزک به نتایج متناقضی دست یافته اند. حال مسئله ای که در این پژوهش پیش می آید پاسخ به این سؤالات است که آیا راهبرد خودگویی انگیزشی و اکتساب دقت سرویس تنیس روی میز در بین دانش آموزان ورزش کار پسر ماهر و مبتدی شهر سمنان مؤثر است؟ جامعه آماری تحقیق حاضر کلیه دانش آموزان پسر مشغول به تحصیل در مدارس متوسطه مقطع بوفون شهر سمنان در محدوده سنی ۱۴ تا ۱۷ ساله به تعداد ۱۰۰ نفر به عنوان حجم نمونه از بین مدارس انتخاب شدند. این تعداد به چهار گروه ۲۵ نفری تقسیم بندی شدند. نتایج نشان داد که به طور کلی خودگویی انگیزشی آشکار باعث پیشرفت اکتساب دقت سرویس تنیس روی میز در هیچ کدام از افراد مبتدی و ماهر نشده است. بالعکس خودگویی انگیزشی نهان پیشرفت در اکتساب دقت سرویس تنیس روی میز و هر دو گروه مبتدی و ماه را نمایان ساخت. همچنین هر دو خودگویی انگیزشی آشکار و نهان تفسیر محسوسی در آزمون انتقال و یادآوری و در مجموع یادگیری تکلیف دقت سرویس تنیس روی میز بر افراد مبتدی و ماهر داشته است براده

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.